28 Mart 2008 Cuma

Serseri Nickleri

SERSERİ NİCKLERİ


вη кιмѕєуι ѕαтмαм//ѕαтмαк вαηα уαкιѕмαzz//ѕαтιℓмαуι нαкк є∂ισѕα кσуυ νєяιρ//вєℓєѕє νєяιяιιм//!!



••¤ ÇeQeriim qiderim, bende Qiyarim sevqime, yanarim ölürüm, belli etmem Qendime bile , aqlamam hiç aqlamam zaten alistirdim, yalnizliqa yenilmem Qendimi, artiQ ölsem bile seni aramam…¤••


●['вιя qüη ѕєηι υηυтмαк zσяυη'∂α кαℓıяѕαм αşкıм'ıη кüçüкℓüqüηє ∂єqιℓ, çαяєѕιzℓιqιмιη вüуüкℓüqüηє ιηαη']●



qŌzüмü kıRpı0ruм s0иu oLмaŷan kaRanLıqa…•CiLvé yaPı0ruм écєLé….! kuŷRuk saLLıorum âżŖâiĿ’є. . .!



Bir kopek ile bir erkek arasinda ne fark vardir? Kopek sadece haliyi kirletip mahfeder, erkek ise tum yasamini mahfeder.



Bir günün değeri bin yıla bedel,sevgimin değeri bir ömre bedel,ömrümün değeri sana BEDEL!...



Ne kaLana qit derim ne gidene kaL.KaLacak oLan yerini gidecek oLan yoLunu beLirLemiştir...



вαηα нı¢ ıηαηмα уαℓαη¢ıуıм!!σтυяυρ вяşєу αηLαтмα αℓαу¢ıуıм!!ѕєηıη уαяαη вηα ∂єgмєѕ ¢ηм..вєηмℓє σуυη σℓмαѕ мızıк¢ıуıм!!



Ya bu ateşi söndür, Ya beni öldür ..Ya da bu kalbi bedenden sür!!



Anne bnm Uçmam Gerek !! İstemiorum PiLav YapmaK Anne Ben AşKa İNaNMaM,Önce Aşık olmam gerek


Kalbinin bin parçaya bölünmesini istemiyorsan, sana aşık olmayan birine aşık olma...

Benim Sevdam Sevipte Kavuşamayanlardandı Benim Sevdam Anlatılmaz Yaşanırdı..!!!

ßu qözyaşlarımla gidecekse Cennete birileri... ßen Hıçkırıklarımı Helal Ettim Bile!!

Gülü öylesine sevmelisinki soranlara dikeni yok diyebilmelisin

"Umutlarımı kefil yaptım... Unutma bana aşk borçlusun..."

Hiç yorum yok:

 
arkadas