26 Mart 2008 Çarşamba

Sagopa Kajmer NickLeri

beni toplasan 30 şirin yıldım, sabreden dervişin muradına vardım.

> korku ve dehşete kapılanın kalbi yavaş atmaz!

> sana dostum diyenler var ya alayı hava, en sert tekerlekler bile bir gün mutlak kaçırır hava!

> can yakmak pahasına mı icad oldu barut ?

> ölümün sessizliğine essiz bir sedayla girdim, boğulmaktan korktuğum denizim tahmininden derinim!

> iki tanık var biri dilim biri kalemim, olanı biteni sindirdim yeter bana kendi derdim!

> el yumruğunu yemeyen yumruğunu balyoz sanar arlanmaz!

> Gerçek bana bir adım daha yaklaş! Gaflet bana bir adım daha geri at!

> Rabbin emri verse inan taş üstünde taş kalmaz!

> bitmez kaderin uzun yolu, gidilemez tek binekle , içine sinmiş korkak çocuğu ileri doğru itekle!

> başkasının ızdırabıyla huzur bulandır mutsuz insan!

> akar sular dönmez geri tıpkı gençliğim gibi, bebekti ceninin ergeni, bir erdi büyümüş meyvesi.

Hiç yorum yok:

 
arkadas