21 Mart 2008 Cuma

KARİZMATİK NİCKLER

KARIZMATIK NICKLER

d єѕкι∂єη кιвιяℓιу∂ιм; αятıк кυѕυяѕυzυм...

d уüz мιℓуση ∂єƒα ѕöуℓє∂ιм ѕαηα αвαятмα∂αη кσηυş ∂ιує!

d Beni sevmiyorsun diye sanma ki kalbim yetimdir. Ölürümde yalvarmam Aşkım Asaletimdir

d BuGüNü yaşıyorsam yarının seni bana getireceğine inandığım içindir...

d Kızlar sevgiyi kalplerine,erkekler ise ceplerine koyar! benim ceplerim dolu sevgini bomboş olan kalbime yazıyorum

d Vücudun otobüs, beynin şöfördür kalbin şöför maaline geçerse aşık oldun demektir.

d Eger birisi seni aldatmissa bu onun suçudur. Eger o kisi seni pek çok kere aldatmissa bu senin suçundur


d ваиа daЯвє атаиı вєи наЯвє ѕокаЯıм...

d Bir Kere Gittin ya Artık Bin Kere Dönsen de Boş...Sen Bende Bittin Artık Ömrünce Sevsen de Boş...

d Ben seni mi Sevmişim Sana mı Yanmışım Sana mı inanmışım Sana mı aldanmış kanmışım Ben Ne Kadar Aptalmışım...!

d ...bu sefer oyunun kurallarını kendim belirliyorum ben değil hayat benim istediğim kurallar içerisinde oynayacak...

dd Vay be ! İçimizdeki çocuk da gayrı meşru çıktı !!!

d 3gece(S)YORLMUS oturur BASUCUMDA, YLNIZLIKSA UYUYA kalmış yatağımda, GOZYASLARIM:'(BIR arkdştn öDüNç, aglayıp GERIVERCEGIM...)

d Y.O.K Artık Sana Ait T€K Zerre ßünyemde..Sen koca ßir HİÇ oldun ßende, €ttiğin T€K cümle ile..!

d sen+ben=biziz
d sen-ben=hiçiz
d senxben=herseyiz
d sen/ben=bölünemeyiz

d Gıttın vefaSız bıttım saNıyOrsun Kımın yüreğındeN Kimİ koVuyoRsUn...?

d Düşünüyorum da; düşüncelerin en güzeli senin beni düşünüp düşünmediğini düşünürken, düşünüyor olmanı düşünmek galiba

d Seni anayasanın 4200 nolu maddesine göre kalbimin en derin köşesine hap ediyorum avukat tutmana gerek yok bitanem, çünkü SENi ÖLÜMÜNE SEViYORUM.

d İkiden bir çıkınca bir kalırmış…YALAN! Sen gidince ben kalır mıyım sanıyorsun?

d ●●•вαğıмѕız ∂üşüη¢єℓєяιм∂є вαğıмℓı кαℓ∂ıм ѕαηα ●●•

d Size iyilik yapmak için yaklaşan birini görürseniz, KAÇINNN !...

d Hayatı öyLe bir yaşa ki, Hayat seni KISKANSIN. ÖyLe bir Sev ki, öLüm Sana ACISIN. öyLe Bir doSt oL ki, DoStun oLmayanLar UTANSIN.

d Yoku$u ßen CıkTım YoL $eniN oL$un, ZehiRi ßen IctiM $u $enin oL$un ßi tAne ßuLmu$$un HayıRLı oL$un ßi tAne dE ßen ßuLdum HaßeRiN oLsun!!!

d Aşk ne zaman biter bilio musun? Bitti dediğinde yüreğin acıyorsa.

d Herkesi sevebilirdim...Sevmeye senden başlamasaydım…


d Tam öğrenmeye başlamıştım ki okul bitti.

d A$k TeKn!k B!r HaD!sEd!R.." (K)


d Tanrım kör oldum, artık kusura bakamıyorum.

d Yıllardır oturum açmayan adam.. Adam her online olduğunda "yıllardır oturum açmayan adam oturum açtı" yazıyor bilgisayarımın köşesinde, ve ben her seferinde gülüyorum. Allah Allah...

d Nescafé bile 3ü 1 arada, ben yalnızım

d Errorla mücadele

d Dürümüm, çöp şişim ve ayranım; insan bedenine hapsolmuş bir hayvanım

d Benim gibisini google'da arasan bulamazsın.

d Allah chat yapmamızı istese klavyeyle doğardık.

d Baba beni okula gönder devamsızlıktan kalıcam yoksa…

d 14 Şubat sevgililer günü bayan eleman alımları başlamıştır!.

d Iki tür insan vardir: "Iki tür insan vardir." diyenler ve demeyenler.

d Size yapılmasını istemediginiz bir seyi baskasina yapin. Çok zevkli oluyor...

d вαzєη gözℓєя уαℓαη ѕöуℓüуσя çσк özℓє∂ιğιм уαя νє∂α є∂ιуσя ѕιтємℓє уıρяαηмış уαяαℓı кαℓвιм уüкüηє вιя уüк ∂αнα кαтıуσя...



d Bir Kere Gittin ya Artık Bin Kere Dönsen de Boş...Sen Bende Bittin Artık Ömrünce Sevsen de Boş...

d Ben seni mi Sevmişim Sana mı Yanmışım Sana mı inanmışım Sana mı aldanmış kanmışım Ben Ne Kadar Aptalmışım...!

d ...bu sefer oyunun kurallarını kendim belirliyorum ben değil hayat benim istediğim kurallar içerisinde oynayacak...

d ßen Ciğer Olmaktan ßıktım..Siz Kedi Olmaktan ßıkmadınız mı ?

d Vay be ! İçimizdeki çocuk da gayrı meşru çıktı !!!

Hiç yorum yok:

 
arkadas