21 Mart 2008 Cuma

DAMAR MSN NİCKLERİ

DAMAR MSN NİKLERİ

Ağladığımı Kimseye Söyleme Anne onLar ßeni KraL ßiliyor Kızdım mı Dünyayı Yıkar ßiliyorlar
ßir Kız İçin ßu Kadar Düştüğümü ßilmiyorLar...


ßen Aslana Aslan Demezdim Taki Çakallar Piyasaya Çıkana Kadar Ayırmak İçin Aslana Aslan Çakala Çakal Dedim.

Nokta Kadar Menfaat İçin Virgül Kadar Eğilme

ßu Alemde KraL Varsa Kraliçede Olur Ama Alem DelikanLıya Kalsa Ne KraL Nede Kraliçe TanımaZ.

Bizim KraL Olduğumuz Yerde Kimse DEVLET Kuramaz , Bizim DEVLET OlduğumuzYerde Kimse KraL OlamaZ...

Nic£ d£LikanLıLar g0rdük kolunda Kız ceßind£ £man£t arkasında sürü.. Raconu kaHpeLik yürüyüşü sahtelik , kaLßi var yüreği y0k...:

HAYATTA 3 ŞEY BENİ SANA BAĞLAR: SEVGİ ŞEFKAT VE HOŞGÖRÜ. 3 ŞEY BENİ SANA KÖLE YAPAR:GÖZLERİN SÖZLERİN KALBİN. 3 ŞEY BENİ SENDEN AYIRIR: ÖLÜM YALAN İHANET.

ARGINCIKLININ HALİ BAŞKA,ARGINCIKLI DOYMAZ AŞKA. HELEBİRDE SEVDİĞİ VARSA ARGINCIKLI ÖLMEZ ASLA.ARGINCIKLI AĞLAMAZ, AĞLASA KİMSE DUYMAZ UNUTMA HERKES ARGINCIKLI OLAMAZ

ÖnemLi değiL kaç kez yeniLdiğin; önemLi oLan, kaç yeniLgiden sonra yeniden doğruLaßiLdiğin


Hayatın En Hüzünlü Anı, Deli Gibi Sevdigin İnsanın ßuna Hiç Degmedigini Gördügün Andır


ALayına gider demedik mi cefaları ßiz çekmedik mi AH ße gülüm ßizde sevmedik mi?

Kahramanlığın ölçütü kaç kişiyi kurtardığın mıdır Yoksa karşılıksız düşündüğün her insan için bir kahraman mısındır


Bizim sözümüz dosta tatlı düşman kurşundur,merte can namerte
hançerdir,canımız dosta feda düşman beladır,sevgimizse sonsuzdur

insana güvenme ölür,ağaca yaslanma kurur,herkes olmuş bir şekil
,çarşıya pazar alayına mezar,alayına isyan en kralına hofdri meydan
kimine göre kralım kimine göre yalanım rahat olsun herkes adamına göre
falanım,filanım


Gülü öylesine sevmelisinki soranlara dikeni yok diyebilmelisin


Söz bizde,beste bizde,taklit yok bizde,mevzuda takmıyoruz geri vitese

Yalnız akilli bir insan sevmesini bilir Sevip de yitirmek, sevmemiş
Olmaktan daha iyidir

Sarhoşum Bu Gece Kafam Dumanlı Bana Verdikleri Hayat Yalandı Nefret Ettim Gıpta Ettim Kendim Olmak İstedim Beceremedim

Zalimsin Ama Lazımsın Bana, Hainsin Ama Zaafımsın Anla!


AğLayp inLeyp hiç aCı Çekme!Bir aNda GönLündeN SiLiver GitSinAldırma ArdınDan ağLyaN BenimKomik Bir Fıkra Gibi GüLüvr Gitsn


GÖZN KMİ GÖRMK İSTYRSA KALBNİN DERİNLİĞNDE KMİN ADI WRSA,KULĞINDA KİMN SSİ ÇINLIYRSA MELEKLR HR GECNİN SABHINDA SNİ ONA BAĞIŞLASN

Bilirmisin geceler ne kadar uzun gelir bekleyenlere
Hele o beklenenler vazgeçilmezlerdense


Ben, seni, gözlerimi kapattığımda değil,
Gözlerimi açtığımda görmek isterim


Şu an hayatta olmamın çok güzel bir nedeni var,
Bu nedende yüreğimdeki sensin

Sen bazen en zifiri karanlık gecemin güneşi,
Sen bazen yaşanacak hayatın cesaret verecek mutluluk yanı,
Sen bazen ve her zaman sevgimin tek nedeni

Bu gece seni düşüneceğim; Ne kadar uzakta olursan ol,
Sevgimi avuçlarıma alıp yıldızlara üfleteceğim ,
Gecenin rengine kucağındır diyerek düşlere dalacağım


Karakolu Merkez Farketmez Kayseri Çocuğu Affetmez Çatılır Kaşlar Kesilir Başlar En Büyük Aşklar ARGINCIK ta başlar.......

£srAr’La ya$arKen YaLan DunYa’da Zamani İcmi$iz haßerimiz yOk
ßenLe Ya$aDıkLaRıNı uNut, Ya$aMaDıkLaRıNı DüŞün

sevdik mi allahına Kadar Vurduk mu sallamayı Damarına Kadar şimdidiecen lan Piskopat Sen sevmeyi Nerden Öğrendin Şunu Unutmaki kahbelere Sevmeyi biz Öğrettik




Ne kolumda kelepce, ne yanımda gardiyan,ne gönlümde zulüm,ne ensemde ölüm,o gün yanlızca sen olcaksın gülüm



MekanSiziz Kanka SaLLa yak Bi Cigara Vur Saga KariymiS KizmiS KolPa hepSi birer geLip gecici Dalga




Dumanımda oyoktu sigarayı bıraktım kadehimde oyoktu içkiyi bıraktım rüyalarımda oyoktu uyumayı bıraktım baktımki onsuz olmuyor yaşamayı bıraktım




ßiZ Bu aLemDe ÇaydanlıĞa KaN KoyaR ßıçakLa KarıştırırıZ DosT DeriZ CaN VeririZ aNcaK DosT uNutunCa öLürüZ



Meyhaneden masam kaldırıldı,karakoldan defterim dürüldü,savcı kalemimi
kırdı,darağacına tesbihm asıldı,sevmek bu kadar suçsa beni asın razıyım





ADAM GIBI SEVDIK GOT GIBI KALDIK KESKE GOT GIBI SEVSEYDIKTE
ADAM GIBI KALSAYDIK...




köşeye oturmuş esrar çeken,çarşaf paketi cebin de gezen,canı sıkıldımı adam
kesen AŞIK GÖRÜRsen BEN! HATIRLA





MEZAR TASIMA ESRAR YAZSINLAR ÇELENK YERİNE MARİYONAYLA
DONATSINLAR ÇARŞAFSIZ KALINCA ŞAŞALA VURSUNLAR BENLE ÖLMEK
İSTEYENLER BUYURSUN...







NE KAHPE KURSUN DEVIRIR BENI NEDE GECIT VERMEYEN DAGLAR YILDIRIR.
NE KAHPE SEVDALARA KAPTIRIRIM SU GONLUMU.NEDE UNUTACAK BIR VEFASIZA.
BEN CANIMI,OMRUNU BENIM ICIN FEDA EDECEKLERE ADARIM BENI NAMERTCE
BIRAKIP GIDECEKLERE DEGIL....!!





rakıyı susuz sigarayı filtresiz içtik.sevgiye sınır çizmedik dostluga fiyat biçmedik bizde hata olur ama yanlış asla


bizim kaderımız dogustan yazılır.şiirlerimiz hayatımızı anlatır.seni
unuttum kelimesi biz olunce ancak mezar tasımıza yazılır guluM..

YaK BiR SiGaRa VeR GeRiYe DöNmEz BeNiMLe öLMeYeN DüŞüNCeLeR BöLMeZ YaK BiR SiGaRa VeR YiNe DöN GeL


Biz delikanlılığımızı ihtimaller üzerine kurmadikki ihanetler yüzünden yıkalım


Ayağıma prangalar vurulmuş olsa bile. Nemli baltalarda yürüyüşümüz var arkadaş. Ne dostlarım arar ne düşmanlarım sorar. Kaderime terk edilmiş bedenim var arkadaş. Biz öyle insanlarız ki kimimiz park köşelerinde. Kimimiz ise hücre evlerinde yaşarız. Çok konuşma gardiyan sanada bi üçlü sararız...



Biz isyankâr sokaklarda büyüdük kızım. Anlamayız senin gibi ballı ekmek yemeyi. Biz 15 yaşında dünyaya, 16 yasında kasıp kavuran asklara isyan etmişiz, bilmeyiz kaygan pistte dans etmeyi. Satmayız 10 kuruş için bize.., bize hakki olan sevenleri."


Efkârlıyım bu gün yine gurbet elde akşam oldu içip küstüm kaderime ayrılık oldu. Anam yok ki derdimi bilsin bacım yok ki gözyaşımı silsin hasta düştüm gurbet elde yalnızım


İnan sen gittin gideli boğazımda bir hıçkırık bekliyorum her gün seni elimdeki kadeh kırık kadehim kırık. İnan sen gittin gideli sevemedi senin gibi hiç kimse beni hiç kimse beni



NE ORHAN NE FERDİ BİLMİYO DERDİ HAYDİ SEN SÖYLE MÜSLÜM BABA NEREDEN SEVDİM O ZALİMİ


Seni unutacak kadar adi ise yüreğim yüreğimi parçalayacak kadar asildir ELLERİM...


bu aralar ot takılıyorum isteyen ezer geçen isteyen sarar içer ezeni ezerim sarıp içeni severim

cigaradır dedikleri esrardır içtikleri çok hoşuma gidiyor baba yapıştır demeleri


yüreğinin çöllerine nehir saçlarının tellerine esir oldum. benki asi boyun eğmez ben ki çılgın söz dinlemez senin için hemde kaç kez yaşlar döktüm inanmadın. bakma ben sana cok kıymet verdim ağlattın inlettin ben yine seni sevdim kendini bulunmaz ilahmı zannettin. senide bırakıp gidenler olur senide terk edip gidenler olur kahbece sırtından vuranlar olur senide terk edip gidenler olur...


Eğer içiyorsam rakıyı , eğer gözlerim eskisi gibi değilse, yürüyüşüm değişmişse.KİME NE !!!


Ben keder üretir dert yaratırım aleme ibrettir her bir satırım kırk yılın başında halim hatırım sorulsa ne yazar sorulmasa ne !!!


Tek tesellim kadehler başka birşey istemez sarhoş etsin yeter ki rakı şarap fark etmez..


Madem ayrılığa hüküm giymiş bu yürek ; O zaman ölmek için yaşamak gerek !!!


ßîzdé SâßâH oLmâz, ßîzdé GünéŞ Doğmâz, ßîz ¡§¥ãNKãR'ıZ Kızım ßîzLé DoSt oLmâk Sîze YaKıŞmaz... TopLumdâ Hép îtîLîrîz SanmaKî ßunâ îSteKLiyiz, ßîz SadeCe SêvdiKLêrimizin éSériyiz..!!


yaralı Esrarı çekmişim gözlerim kanlı yürüyorum yolda gönlüm var kolumda 3-5 jilet yarası oda SİLME_EN_İYİ hatırası!!!

Sensizlik bir ok gibi canıma saplanmalı, coşmalı yanardağlar kasırgalar kopmalı, aşkın bir zehir gibi kanımda dolaşmalı, elbette aşk dediğin böyle olmalı..Ben imkansız aşklar için yaratılmışım, ne kavuşmayı bilirim ne unutmayı, kayboldum kuytusunda yanlızlıkların, yaşadım en karasını sevdaların...

Yine gecenin sessizliğindeyim. Yıldızlar kadar uzaksın bana. öylesine istiyorum ki ellerini tutmak, gözlerine bakmak. Anladım ki son demindeyim sensizliğin.

Eğer birini unutmak istiyorsan onun adını kumlara yaz sabahleyin dalgaların ve fırtınanın onu sildiğini göreceksin; eğer birini seviyorsan kalbine yaz ki hiçbir fırtına ya da dalga onu silemesin!


Aşk dudaktan çıkan bir kelimde değil gözlerden akan yaştır.Maksat bir sevgili uğruna ölmek değil uğrunda ölünecek bir sevgili bulmaktır

Ben Gecenin Yanliz ve İsyankar çocuğuyum Anlımda Bela Yüreğimde Sen Varsın

Akan Gözyaslarımızın Hesabı Acı Ve Büyük OlacakTır

ıctıgım sarab olsun cektıgım esrar olsun sevdıgım kız buysa bu can ona feda olsun. nerede bır muslumcu gorursen benı hatırla.

guller arasında bır dıken kırık masada ıckı ıcen azab olmus gönlü esrar ceken nerede bır SEVEN görürsen benı hatırla!

ne orhan ne ferdı kımse bılmez bendekı derdı sen söyle müslüm baba ""nereden sevdım o zalımı!""

cesedı meyhanede bulunmus ıckı dolu masaya konulmus dua yerıne muslum okunmus nerede bır müslümcü görürsen benı hatırla!

gecelerı parklarda yatan ac karnını sıgarayla doyuran yakasız gömlege kravat takan nerede bır aşık görürsen benı hatırla!

kım demıskı sarhosluk kötü seydır .. oysa ben herseyımı ayıkken yıtırdım

gozlerı kanlı, cekmıs rakıyı, yuruyor sokakta bır delıkanlı, hayata kusmus, dostlarına sevdalı. sorarsan guzelım kım bu dıye? o gordugun asi bır argıncıklı…

serserıler ne aglamayı nede sevmeyı bılırmıs, olakı sevdı bır kez severlermıs ve olakı agladı gozyasının dustugu yerde olurlermıs

nefret hazır mesajlar

lanet olsun sana, lanet olsun o guzellıgıne, lanet olsun bana, lanet olsun benım zavallı kalbıme. lanet olsun!

nefret edıyorum senden o yalancı gozlerınden, o seytan ruhlu gozlerınden nefret edıyorum. zaten o degılmı benı bu hallere koyan o degılmı benı en derınden yıkan! o degılmı senden nefret ettıren.

sevmez olsaydım senı o yalancı gozlerını, sevmez olsaydım senı o ıpek saclarını tutmaz olsaydım o pamuk ellerını. ınanmasaydım o yalancı gozlerıne!

bu gece ruyama gıor gızlıce. benı sımsıkı sar, op kokla ıyıce, son kez ısyanlar savur kufret... ve sonra cekgıt kahrolası hayatımdan sınsıce.

ben kı senın ıcın dunyaları yakacaktım, sen tutup benı yaktın. nefretımsın!

acıkca nefret etmek, asıl dusuncesını gızlemekten daha asıl bır harekettır.(cıcero)

ınsanlar, ya korktukları, yahutda gıpta ve haset ettıklerı seylerden nefret ederler. (machıavellı)

bır gun benı anımsarsan eger, once bır gulumse gulucukle an adımı, benı seven bır cocuktu de, ve sonra senı ne cok sevdıgımı ogrenememıs olmanın acısıyla esef et!

cıkarsınlar senı satısa, bır lıra verene lanet olsun!

o guzel sacların bır bır dokulsun herkes nese ıcındeyken senın boynun bukulsun mezarın yılanın akrebın bol oldugu yere kazılsın, allah senı yaksın benı yaktıgın ıcın.

hatırlasana o eskı yılları senı ne cok sevdıgımı ozaman ıstemezdın cunku baskasını severdın sımdı ne oldu yalvarıyorsun dız cokuyorsun ama baska kapıya sana verecek bır askım yok eger cok ıstersen nefretım var...

sen sımdı kara bır kuskusun! kalabalık sehrın yıtıklerınde, mavı ellerını de sıyaha boyuyorum, oylece kalıyorsun kendı cehennemınde!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

süper ya tam koyuyo

 
arkadas