21 Mart 2008 Cuma

ISYAN MSN NICKLERI

İSYAN MSN NİCKLERİ

KıyMeT ßiLméYén KaLßé SévGim HaRaM,YoLuNu ßéKLéYip GéLméYéNé YazıKLaR,SévDim DéyiPTé aLDaTaNa LanéT,ßéNi SonSuzA KaDaR SévéNé ßu CaNım KuRßan oLSun…!

SéN hiÇ öLüMün GölGéSinDé özGürLüĞü YaŞaDın Mı?

KahPéSiNé,ißnéSinE KurŞun YağDırDın Mı?

hiÇßir Garißin ElinDén TuTupTa KaDéRé RésT ÇéKTin Mi?

DinLé CiCi KıZ DinLé

Sén SoSYéTéNiN CiLaLı TaşLaRınDa Dans EdErKéN

ßéN iSé ParÇaLanMış VüCuDuM

DaĞıLmıŞ ÇéNéMLé,ZuLaMDa sigaraM

SuSKun SiLaHımLa GéLméYéN ÖzGürLüĞümE RésT ÇeKTim…!

Bu masaLar bo$ kaLmaz gidenin yeri doLar. Bu vazoLara bir$ey oLmaz yaLniz cicekLer soLar. Gönül kimsesiz yapamaz sevebiLeceği bir dost arar. Ta$in kaLbi yoktur ama onu biLe yosun sarar...!


BeLki birgün dikenLer kanatacak eLLerinizi,beLki serseri bir kurşun deşiverecek yüreğinizi, beLki birgün öLüm kapInIzI çaLIverecek apansIz.. Ama ne siz eLLerinizi çekecek dikenLerden, nede ben. Ne siz korkacaksInIz geceLerden, ne de ben. Ne siz vazgeceksiniz bu kavgadan nede ben!!!


Öyle bir aşk isterim ki hiç yaşanmamış olsun, Öyle bir söz söyleyeyim ki hiç söylenmemiş olsun, Öyle bir dert çekeyim ki çekilmemiş olsun..


ßu son aLdaNışım soN yıkıLışım oLacak GeLseN de boş artıq geLmeseNde, beN yokum !

єη вüуüк σℓαуℓαя єη тαηтαηαℓı σℓαηℓαя ∂єğιℓ єη ѕєѕѕιz ѕααтℓєя∂ιя!!


ιηѕαηιη уαραвιℓє¢єgι єη вüуüк ƒєηαℓιк, кєη∂ιѕιηє σℓαη güνєηιηι кαувєтмєѕι∂ιя


ιηѕαηℓαя ѕιz∂єη єℓєѕтιяι ιѕтєяℓєя; αмα ∂υумαк ιѕтє∂ιкℓєяι öνgü∂üя

ιηѕαηℓαя уαηℓιѕ уαραвιℓιяℓєя, уαℓηιz вüуüк ιηѕαηℓαя уαηℓιѕℓαяιηι αηℓαяℓαя

…ιηѕαηℓαяα üçüη¢ü вιя ѕαηѕ νєямє ιкι∂є кαℓ…

אüкรєl๓єภเภ єภ คlçคкçครเ, zคאเŦlคгเภ รเгtเภค ๒ครคгคк אüкรєl๓єкtเг

αşк вαηкαℓαяıηıη güℓü¢üкℓєя şυвєѕιη∂єкι ѕєηι ѕєνιуσяυм нєѕαвıηα вιηℓєя¢є öρü¢üк уαтıяıℓмışтıя ιѕтє∂ιgιηιz zαмαη çєкєвιℓιяѕιηιz güℓє güℓє нαя¢αуıηız

–вαşкαℓαяıηı Ⴣєт αмα кєη∂ιηι αѕℓα ѕözℓєя∂є уαℓαη çσктυя αмα gözℓєя∂є αѕℓα υηυтυℓмα∂ıgıη zαмαη υηυтυℓ∂υм ѕαηмα ιηѕαη нєяşєу∂єη вıкαя αмα ѕєν∂ιgιη∂єη αѕℓα

—-yaşamak özlemsiz,özlem sevgisiz,sevgi sensiz olamaz unutmaki sevmek daima beraber olmak deqil sensizken ble seninle olabilmektir


içinDen qeLeni söyLe kaLıRsa yazıqK oLuRr...

EY TÜRK GENÇLİĞİ BİRİNCİ VAZİFEN SEVMEK!İKİNCİ VAZİFEN SEVİLMEK!ÜÇÜNÇÜ VAZİFEN AŞK PAZARINDAN KAZIK YEMEDEN TÜĞMEK!!!

senin gibi seviyorum deyipte sevmeyenlerden değiliz ki -------- olalım

YALNIZ BiR KALBiN TEK BiR ANAHTARI VARDIR. MASUM BiR GULUMSEME. NE OLUR GULUMSE! BANA DEGIL KENDINE. CUNKU BUNU EN COK SEN HAKEDIYORSUN!

Adini kalbime askla kazimistim bosver aldirma belki bir gün silerim.Güzel bir Rüyayi gerçek sanmistim. Seni sevdigim için özür dilerim.

Haritalara bakiyorum evin yok. Sözcüklere bakiyorum adin yok. Kendime bakiyorum seni görüyorum, çünkü benden baska yerin yok.

Beklemek güzeldir güzelim Dönecekse eger beklenen.... Özlemek güzeldir güzelim Özlüyorsa eger özlenen..

mutlu olmayi biliyosan sevmeyide biliceksin,eger gercekden seviyosan ugrunda ömrünü vereceksin

Hiç yorum yok:

 
arkadas