28 Mart 2008 Cuma

ilginc Nickler

İLGİNÇ NİCKLER


Aşk bir pencere gibidir. fazla açarsan havanı alırsın...


Tanrım kör oldum...Artık kusura bakamıyorum...


Kalbimde Yaşıyorsun Ama Kiranı Vermiyorsun. NOt: Ev sahibi En Kısa Zamanda Benimle Evlenmesen Seni Kapının Önüne Bırakırım.

Fizik ile arastirdim, Kimya ile çözdüm, edebiyat ile söylüyorum SENI ÇOK SEVIYORUM...


Türküm,Doğruyum, Çalışkanım, iyi gelirli bir bayanla evlenmek istiyorum...

Akıllı olup dünyanın kahrını çekeceğine deli ol dünya senin kahrını çeksin...


SAYIN ABONEMiZ GEÇMiş DÖNEME AiT NAMAZ BORCUNUZ VARDIR.LÜTFEN iMAN DEFTERıNıZ KAPANMADAN BORCUNUZU ÖDEYiNiZ.AHıRET HiZMETLERi...

Hey Garson; Bana Kalbim Kadar Yanık Bir Döner, Düşüncelerim Kadar Karışık Bir Salata, Ve Acılarım Kadar Koyu Bir Kahve Getir...

NE ORHAN NE FERDİ ANLAR DERDİMİ,SEN SÖYLE MÜSLÜM BABA NERDEN SEVDİM O ZALİMİ...!!!

Senin içinde ben bitmiş olsaydım,,benim içimde sen yaşıyor olmazdın..!!

HER YÜREĞİN KÖŞESİNDE YARALI BİR YER VARDIR....!!

Seni benim kadar seven varsa,,sana benim kadar hasret kalsın!!!

SIRLAR İÇİNDE BİR DÜNYAM VAR BİRDE SEN VARSIN İÇİMDE,NE SENİ KAYBEDECEK KADAR CESURUM,NEDE KAZANACAK KADAR GÜÇLÜ!!!

Sevene sevdalıyız,gidene hep ağlarız,alsalarda bu canımızı,biz seversek unutmayız..!

ALEMİ ALEM YAPAN ÜÇ BEŞ ÇAKALSA,,KRALLIK BİZE YAKIŞMAZ..!!

Sert rüzgarlar karanlık geceleri severmiş,,aynen benim seni sevdiğim gibi!!

DÜŞMAN KELİMESİNİN ANLAMINI,ARKADAŞ SIFATI TAŞIYANLARDAN ÖĞRENDİM.!!

Sözlerin büyük,yüreğin küçük,yanlışların çok,doğruların yok,kendine göre şanslı,bana göre ZAVALLISIN...!!!!

HAYATI ÖYLE BİR YAŞAKİ HAYAT SENİ KISKANSIN,,ÖLE Bİ SEVKİ ÖLÜM SANA ACISIN..!!

Aradığın şeyin değeri,,ararken verdiğin değer kadardır..!!

Hiç yorum yok:

 
arkadas