26 Mart 2008 Çarşamba

MSN NICKLERI

MSN NİCKLERİ


Hayat herkes için acı, çünkü benim boş yere dilediklerime sahip olmuş nice insanlar gördüm, onlar da mesut değil.


Beklemek güzeldir güzelim Dönecekse eğer beklenen.... Özlemek güzeldir güzelim Özlüyorsa eğer özlenen..


Güneşin doğduğu da bir gerçek battığı da... Kalbimin attığı da bir gerçek, günün bittiği de... Ne çıkar tüm gerçekleri saysak tek tek. Seni seviyorum, işte o en büyük gerçek...


Seni seviyorum çünkü elini kalbimin üzerinde hissettiğim zaman, üzüntülerimi alıp onların yerine o tarifsiz sıcaklığı koymayı başarıyorsun...


NE ZAMAN AYRILIK SAATİ GELSE İÇİMDEKİ GÜLLERİN BOYNU BÜKÜK BİR ZAMAN KALIRIM ÖYLECE NEDEN SONRA GİTTİĞİNİ ANLARIM İÇİMDE GÜLLER AĞLAR BEN AĞLARIM.

DUDAKLAR YALAN SÖYLEYEBİLİR AMA GÖZLER ASLA

SANMAKİ İSMİNİ BİRBAŞKASI SİLECEK SENİNLE BAŞLADIM SENİNLE BİTECEK


Hayat ve yaşadıklarını bir okyanus gibi düşün.... Çılgın ve deli dalgalara isteyerek girmezsin... Durgun sular kendini belli etmez ve ne zaman coşacağını sen bilemezsin.


Sen Beni Bir Dağın Eteğindeki Gelincik Kadar Severken Ben Seni O Dağın Doruğundaki Kardelen Kadar Özlüyorum


Göz Damlalarının Yanaklarına Çizdiği Islak Patikaları Seyret, Seyret ki Yalnızlığın Acısını Anlayasın. Dudaklarını Okşayan Tuzlu Tanecikleri Hisset, Hisset ki Daha Güzel Ağlayasın.


ALLAHIN SANA VERECEGİ EN BÜYÜK CEZA MUTLULUK OLSUN AĞLAMAK İSTE FAKAT GÖZYAŞLARIN İÇİNE AKSIN


BİR GÜN YAĞMURA YAKALANIRSAN BENDEN KAÇTIĞIN GİBİ YAĞMURDANDA KAÇ.ÇÜNKÜ:BULUTLARIN ARKASINDA KAYBOLAN AŞKI İÇİN AĞLAYAN BENİM


3 Kuruşluk İnsana 5 Kuruşluk Değer Verirsen Kendini 10 Kuruşluk Hissedermiş Şimdi Aynaya Bak Ve O 3 Kuruşluk Suratına Tükür...


ELLERİNİ ÇEKME ELLERİMDEN, SENİNLE ÇOĞALIYOR MUTLULUĞUM! PIRILTILAR EKSİLMESİN GÖZLERİNDEN, YAŞADIĞIMI SENİNLE ANLIYORUM!


SeNi SeViYoRuM KeLiMeSiNi SaNa ßeNDeN ßa$Ka KiMSe DeMeSiN YaLNıZ ßaNa SaKLa DuDaKLaRıNı SeNi ßeNDeN ßa$Ka KiMSe öPMeSiN Ne oLuR HeR SeVeN SeViLSe SaNKi ßu DüNYaDa a$KTaN GüZeL Ne VaRKi GeL KoLLaRımA öYLe SaRıLKi KiMSeNiN ÇöZMeYe GüCü YeTMeSiN!!!...


SEN DEPREM GİBİ GİRDİN GÖNLÜME FAY HATTI ÇİZDİN YÜREĞİME ENKAZLAR BIRAKTIN ÜZERİMDE KALBİMDEKİ ARTÇILAR HALA DEVAM ETMEKTE(AŞKIM)SENİ ÇOK ÖZLEDİM....

Hiç yorum yok:

 
arkadas