28 Mart 2008 Cuma

ISYAN NICKLERI

İSYAN NİCKLERİ


evĸaт göѕтerιrιм aмa şıмarтмaм cιddιye alırıм aмa ĸapılмaм dalqa geçerιм aмa ĸırмaм нυzυr verιrιм aмa ѕöz verмeм[/c]

eLLérindén tutsam iyiLé$méz yaram.. Yüzüné ßaksam.. Aynı a$kLa ßakamam..
ya kaLBimi aL avuçLarInda ya$at göR ßeni, yada aL kaLBini nefesimLe ßeRaBer soLuksuz ßIrak ßeni..

SeverSem 1 keRe SeveRim, SöyleRsem 1 keRe SöyleRim,EgeR Beni 1 Gün TeRk EderSen,seNi Bir KaLemDe SileRim!!

DerT oLmaz..çekip kapıyı çıkabiLirsn..Ben böyLeyim.. gerçekten sevmiyorsan bıkaBilirsn!!

ßizde DoStLuk nedir ßiLirmiSin _? NeFeSin tÜkeniRSe aL ßu can Senin.. yOLun SOnu uCurumSa dUr ! iLk adıM ßeniM !!

kinCi diiLim Ama Unutmam!..
şevkat qöSteriRim Ama ŞıMarTmaM.. !
Ciddiye aLıRıM ama KAPILMAM!..
DALGA GEÇERİM AMA KIRMAM..!
Huzur Veririm Ama Söz vermem!!!

Iyi bi insan sen..iyi bir sevqili sen..Tatlı olan yine sen..qüzel oLan ah kahReTsınKi O bnM

ηє уαяıη υмяυм∂α,ηє ∂є ∂üη ~

•ßєи уσℓυмυ ѕєçтιм уα ѕєи уα öℓüм ..•

Ўεмįήįm Ў£мįή DãмãяLãяıмdãkį Kãή Cãήlм ôLگµή.. گεndεή ßã$kãگıήı گ£v£яگ£m ßµ Cãή ßãήã Hãяãм ôLىµή...

∂üşмαη кєℓιмєѕιηιη αηℓαмιηι αякα∂αş ѕιƒαтιηι тαşιуαηℓαя∂αη öğяєη∂ιм...!

''Siz Alayına Giderken Biz Kralından Dönüoduk..''

[" HэЯКεzi LǻИΣ†LiyОЯuМ "]

Sahip Olacaklarımla Değil, Sahip Olduklarımla İlgileniyorum. Bu Yüzden Hiç Kimseyi Aramıyorum ! bana değer werenLer bny ancak üzer başkaLarı ne derse desin tınLamam hawLayıp dururLar,,Laf sÖyLeyenLere bi Laf hadi anam naş naş sizin gibiLer bana traş by

~²ºº6~¦ßا K¿§iÑ N¡©KiM yÚ®£ĞÌm GïB¦~²ºº7~

Son keLimem oLsun aydınLık, son nefesimde karanLık. Sor kendine: 'Hani nerde DELİKANLILIK?'... Yaptığın
apaçık yaLakaLıkk...!!!

Sincap bile fındıkla oynamıyo artık yarmış ikiye açmış yanına bir büyük rakı s.kiyim böyle hayatı diyip içiyoo

Ne diL yeter seni anLatmaya,Ne göz kıyar sana bakmaya,Ne eLLerim dayanır sana dokunmaya,Ne koLLaırm uzanırseni sarmaya.Hiç ömür yeter mi?Bir sen daha buLmaya bitanesi...

Kaç TaBut GömüLecek YeraLtına , ße ? Kaç Kişi Gidecek HaberSiz UzakLara ? ~ KaÇ YaLan YıKacak GüvenLeri , ~ KaÇ Satır YazıLacak HaBer Kitaßına , ~ ße ? KaÇ DuA EdecekSin ALLAHA ?

ßêñî Kã§mã ßøğmã ¥ø®mã KîtLêmê §ıKıñTı ¥ã®ãTmã ..! ¢øK §ø®µ §ø®mã Hã¥ãTıÕñêm ®zêdêñ ßî§ê¥ ¥øK§ã ®ãhãT$ız Êtmê ...! §µ§kµñkêñ ¢øk GûzêL§îñ ßµñµ ßøzmâ ...!

YaGMuR SaKLaDI GöZYa$LaRImI KoPyA KaLpLeRe DaMLaDI DaMLaM~**_* [!~BiRiSi AcIyI CeKTi ÖTeKi AcIyI SeRViS eTTi

.....:::::ツ Rock'n Coke qibiSin ÇadıR KuRMak iSTioRm.. ツ:::::.....

ĞöŹŶãşĹãŔıМã KãŃ ßuĹãşıŶoŔ ÁrŤıq ŹãМãŃı qéĹĎĨ qiŤМéŃiŃ ŚoŃsÚzĹÚqã !!!

KaLbmm SsöZz VveRdii quRuRLuu oLuCcaK HaKetmeyenin q*Tünü KaLdıRmıcaKk.. sussKyy Kırdıqın KaLp uyanMasınn ..

yoqK oLmayı qözZe aLdımm ! teKRar senDe doqmaK içhinn !

sEvgiLiLer Günü GeLmE Bizi GerMe…!

Hani o sessiz günde kulağıma fısıLdamıstın ya...BeniMLe çıkarmısın diYe.. Duy şimDi fısıLtımı!! SeninLe MerDiveeN biLe çıkmam

нá¥áт ¥íñé...; qíяí$, qéℓí$мé, ѕσηυç.. qíяí$ ; ñé∂éñ§íz... qéℓí$мé ; úмíт§íz...§σñυç ; géяéк§íz/

KaLbi 2 Kişi PayLasamaZ..!

ArkaDaSh'Larim GeçmiiSh AgLiyOr ,, Biir DarBe'De On'Lar YemiiSh yüzLer'ii GüLmüyOr ...


Kim GöRMü$ KiM SeWmİ$ BEnİm KaDaR MuCiZe A$KLaR YaŞaIP Kim ÖlmÜŞ BeNim KaDaR.._??

' FırTına'm ' Sın ßenm Sen estqÇE ßen TiTreRim

diri diri gömülen hayallerimin ardından...bir bir sökülen umutlarım tükendi...

Sévén ßu KâLbîn CıqLıkLâRında , duâLâRındâ bîLê hâLâ Sên vâRsın hîC mî duymuyorsun?

Ben zaten çevrimdışı yaşıyorum.Hayat beni engellese ne yazar,engellemese ne yazar

Anlamı Yok Doğan Her Güne Lanet, Bu Kız Sensiz Yapamadı AFFET

Her AdımımDa DeriNe Ö.L.Ü.Y.O.R.U.M.. !

DurDurak ßiLmes aH ßu qönüL sürünerek ßak qeÇti ßir öMr suÇLı oLan ßensem söLE ßiLeim TUT ELİMİ YANINA qELEİMM ...! = '


ßana Hawa AtıCan Di£ K3ndini Kasma Damarındaki kanın ßiLe ßana HasTa!!!

ALLahım ßu NaSıL Kader YokmuyDu ßaŞKA VeriCek K£d£r?¿?

Özentimiz OLmayın Efendı Olun yada efendınız olalım

BaKtm Ki MutLu DeĞiLm SonRa.BaKtıM Ki SeN BeNiM DeĞiLsN.BıRaKtm SenLi CümLeLeRimi ÇıKarDm HaYaTımDn.YazDıkLaRımDn.YaşaDıkLaRımDaN

Háÿáttá Hì¢ Kìmšë ßáKì®ë DëìLDì® ¢üNKü Háÿát Hë®Këšë ëN áZ ßì® Kë®ë Køÿá®

hec baslamaması gereken asktı bu saten yasaklarla baslayıp yasaklarla bıten.artık dnmek yhok sewmk yhok yenıden sewmesını bldım yha unutmasınıda bılırm..

Bir Ara Sevdiğim Seylere Durdum, Onunda Yüzü Gülmüyor KeSkin Hançerimi Kalbime Vurdum, Bu Hırçın Beden Ölmüyor

UMUTLAR_TÜKENDİ_GENE_İÇİYORUM_ANNE !!! ) ( a$k ÇekiLmez ßuraLarda ßen Hep Seni Aradım.. Duvarlara Senin iÇin Resim Çizip Agladım.. Sen uyurKen ßen Düşündüm.. o gunLeri Aradım Senden Nefret Etsemde AyrıLamadım.. ßurda Hüsran Doluyum ßeLki YarIn yoLcuyum asLa Vaz Geçememki Deli Gibi Vurgunum

Kimi KafaSının pe$inde Kimi KaSar`ınpe$inde herkeS ßakSın eStiGi yeRe aLem ßizim pe$imizde ! DostuMuz Az dü$manImIz cOk KorkuMuz yOk SevgiLer Sahte inSanLar KahPe HayatıNız pLan aLayıNız yaLan yA geLdiGin gißi oL! yAdA geLdiGin gißi kayßoL..!

Girtlagimdaki bir kesikten gögsüme dogru süzüLen Soguk kanin ürkütücü meLodisini dinLiyorum bu gece. eLLerimLe kirmiziya dokunuyorum kendi vücudumda. Gözlerimle, Seni ßenden aLip yerine aciyi veren tanriyi ariyorum odamin isLi tavaninda....

Sen we ßen'dik ßiz..$imdi Kan we rewan..$eytan we meLektik ßiz..$imdi õLüm we AzraiL..Senden Sønra cøk deqi$ti RuhSuz ßedenim..Køluma kazidiqim iSmin $imdi Senden kaLan tek izin..Baktikca , İhanetinin ßedeline Ruhumu $arkilar , Fikrimi NefRet , diLimi küfür ßesLeyecek...

Ölüm yanıma gel
Benim için tek ol,gelen bir tek sen ol
Nehirlerim donmuş,
ve etrafımdaki gölgeler kalbimi iğrendiriyor.

Ölüm yanıma gel
yanımda kal,sessiz ağlayışımı duy
üzüntümün içine saklandım,üzüntüye mıhlandım.
ve etrafımdaki acı dünyamı donduruyor.
Dünyam soğuk...

Hayatta başarısız oldum.
yıllardır feryat ettim.
Zamanın içinde dondum.. geride kaldım..
Kederin sevinci tüm bulduğum...
Kederin büyük sevinci!

hayatın gölgesinin arkasında kayıp umutlar acı çekiyor.
Geceyi arıyorum sevgiyi bulacağımı umut ederek.
Yaşamın kısa sonsuzluğunun sessizliği içine boğuldum.
Gözyaşları doğru yoldan sapmış kalbimdeki boşlukları dolduruyor

Beni bağrına bas, zevkli rahatlık
Eşsiz bir barışın olduğu bir dünya ver bana
kalbimdeki umutsuz çığlığı dindir.

Ölüm yanıma gel
Bu soğuk dünyadan bu boşluktan kurtar beni
Hayat, beni öldürdün
ve şimdi beni bu mutsuzluktan ayır beni

Hayatta ağlıyorum , hayattan uzakta uçuyorum
bu duvarların içine düşmeyi seçtim.
Büyük sevinç..
Kederin büyük sevinci!

Kaybolan masumiyet için göz yaşı dök
İçimizde ki ağlayan terk edilmiş ruhlar için...
Acıya teslim olan kalpler için...
Geride kalmış yanlızlık için ağla.

Acının ve dünyanın kederinin farkına var
Bu kabus gibi yerden öte bir yer düşün
Gecenin içinde bize sevgi ve birlik veren bir yer
Ölüm, yanıma gel ve bize hayat ver!

Bu acı dolu dünyanın yerine ölüm daha iyi
Sevgiyi ver bana yada ölümü!

Ölüm yanıma gel!!
Emrediyorum !!

N£ iLktiN n£d£ Son oLduN Hayatta YaŞadıGım Kacak ßi OyunDun SeWGiyLe DogDun NefretLe Yok oLdun üzGünüm Güz£Lim S£nd£ YaLan oLduN

YA SAHİP OLURSUN BANA BU HAYATTA..
YA DA HAYAL OLURUM KALIRIM RUYALARINDA..
YA $ARKIN OLUR KALIRIM DUDAKALARINDA..
YA DA UZAKTAN GELEN BİR SES OLUR KALIRIM KULAKLARINDA..
YA YALAN OLURSUN DUNYAMDA..
YA DA ALLAHTAN SONRA TEK GERCEGİM OLURSUN TAPARIM SANA.

ßana Geri Dön ßenim oL diyosun SefgiLi Ayrılacagımızı SöLediginde Gözümden ßir Damla Yaş Düşmüşdü HaTrıLıomusun Onu GetirirSen seninim

SENİ SEVDİĞİM GÜNE LANET OLSUN... SANA VERDİĞİM DEĞERE YAZIKLAR OLSUN... SENİ TUTAN ELLERİM KIRILSIN... SENİ SEVEN KALBİM DURSUN... SENİ GÖREN GÖZLERİM KÖR OLSUN... EN ÖNEMLİSİ BU HAYATTA SENİ TANIDIM YA BU HAYATA LANET OLSUN... SENDEN NEFREEEET EDİYORUM.........

artık ne farkeder birgün çıkıp gelsende yanımdan ayrılmayıp hergün beni sevsende yıldızları indirip yoluma gül döksende benim için öldün sen yasiyorum desende

Zorundamıydım yine?,bi daL siqaraya ihtyaç duymaya..
herqün onunLa yatıp,onunLa kaLkmaya..
heyy duyun feryadımı! yoruLdum ben,bittimm.
2-3 qözyaşı da kaLmadıki kndim içn aqLamaya..

Gece Karanlığa Gömülürken. Senide Beraberinde Götürdü, Karanlık Dünyama ışık Olmanı Beklerken, Bir Yıldız Misali Avuçlarımdan Kayıp Gittin..

Hiç yorum yok:

 
arkadas