1 Nisan 2008 Salı

Süper nickler

Bi piçin yedeği olmaktansa bi serserinin BİTANESİ olurum...

Eğer Hayat Bir Gün Bize Oyun Oynayıp, Seni Başkasının Kollarına Atarsa;Seni Dansa Kaldıracak İlk Müzik Benm Cenaze Marşım Olsun..

ие $еκіl ісіи ωегеиlе иеde ωегеи ісіи $еκіldeи $еκіle qігеиle і$ім оlмαz..!

GiDene DuR DiceK DeiLM..SeveN Ztn ßıraKmaZ

'Gitmeye de bilirim. Gitmeyi de bilirim...'

dünyda iki çeşit gül olsun biri kırmzı biri beyz ben sni sevmssm kırmızı güller solsun sn bni svmzsn cümle alm GÖTÜNE KOYSUN

plaketten baca olmaz ....den koca olmaz seveceksen esrarkeş sev gönül kırmaz...

Ŝįqąrą ĶęŷįF √ęrmįŷØr, ßąLįĶąFą ŶąpmįŷØr, Ęŝrąr'ą Pąrą ŶěŧmįŷØr, Ląň ÀĻĻąħ'sIz Ŝęňŝįz qûňĻęr qę¢mįýØr

Bir resmin var gönlümde onu inan silemedim diyodum!!!naaahhh silemedim resmini cıgarama zıbana yaptım!!!

Bosvr SiLMeYi smDi GöZYasLaRımı.GüCüN YeTeRsE KaHkAhAyA Bog bENi. BıRak YaNakLaRıMI,DuDaklarımı,GüCün Var iSe YüReGimDen Öp Beni

¢ιкαяѕιηℓαяѕєηιѕαтιѕα,1ℓιяα νєяєηє ℓαηєт σℓѕη

HayaTm fiℓm gBi ama 1faяk vaR..oyuηcu,sєNaяisT,yöNєTmєηη..HєpSi BeηM..fiℓmiη başℓangıCıηı oℓduğu giBi soηuηuDa bєN bєℓiяℓєяim...

нαтαℓιуѕαм ¢єρтєℓєƒσηυηυzαнαтαуαzιρвιявσşℓυк вιяαкιρ 3333'є göη∂єяιηιz нαтαѕιz кυℓ σℓмαz мєℓσ∂ιѕι ¢євιηιzє gєℓѕιη

[NeFrEtE sEwGiDeN dAa ChOq GüwEnİrİm...çÜnKü nEfReTiN SaHtEsİ olmas..!]

Arkamdan konuşanların hepsi arkada takılmaya devam etsin!

itLe köpekLe uğraşacak vaktim oLsaydı veterineR oLur, seni tedavi ederdim

Ben son sözümü söylersem eğer geri dönüşü yoktur senin gibi şerefsizlere kahpeler çoktur!

Düşkünsém, Kötüysém, Déliysém Kimé Né ßundan

[‡]İnanmıorumİnsanLarınsüsLüLafLarına...ßéni SéwdiqLerizatényaLan...![‡]

GüLTéPé GéNçLik Full Time Piçlik...

NickiNi biLé Görmék isTémioruM..oTurum aÇmasaN ii édérsiN,MaiLim saNa ağır Mı géLdi éNgélLLédim séNi aFédérsiN...


Beyaz atlı prensini bekleme, seyise razı ol yoksa ata kalırsın...

GeRide kaLaNLarı çöP die aTmışım; köpeq oLaN buyuRsuN kaRışTırsıN..

Hadi Buda Sana Kapak Olsun Şekln Yoktu Şekln Olsunn İyi Oturdu Öyle Dursun Hadi Cnm İkle Yolun Açk Olsn


zaman Herşeyi ÇözerR $u BEklemek olmasa

Hiç yorum yok:

 
arkadas