4 Nisan 2008 Cuma

Enteresan Nikler

>Madem okumanın yaşı yok, bırakın da çocukluğumuzu yaşayalım.

>"Bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp" atasözü, sözlülerde geçerli olsun.

>Artık yeni bir kardeş istemiyorum. Her seferinde harçlığım yarıya iniyor.

>Dersler, biraz daha neşeli hale getirilsin. Ya da sınıfta uyumak yasak olmasın.

>Cetveller daha uzun yapılsın. Her seferinde kalkıp öğrencinin yanına gitmek zor oluyor.

>Sınıf başkanının yetkileri azaltılsın. Her teneffüs kola ısmarlamaktan bıktım. Zaten kaç kuruş harçlık alıyoruz ki...

>Geç kalınca sınıfa almamak iyi bir uygulama. Ama, "yok" yazılmasın...

>Sözlüye kaldırılan öğrencilere "Son arzusunun olup olmadığı" sorulsun. Bu büyük bir incelik olur.

>Birisi her gün kalemimi ve silgimi aşırıyor. Bu işi toptan halledip çantamı yürütebileceği günü sabırsızlıkla bekliyorum.

>Kopya çekerken yakalanınca ya dayak atılsın, ya da sıfır verilsin. İkisi birden biraz fazla oluyor.

>Dünyadaki aç insanlara yardım yapılsın. Kimse açlıktan ölmesin. Annem onları hatırlatınca hiç sevmediğim yemeği bile yemek zorunda kalıyorum.

>Ben bu köşeden öğretmenime seslenmek istiyorum. "Öğretmenim, ne olur bu kadar fazla ödev vermeyin. Çok bunalıyorum, koltuğun üstünde uyuyan kedimin, akvaryumdaki balığın hatta masanım üzerinde duran biblonun bile yerinde olmak istiyorum... Bu da gururuma dokunuyor.

>Camcılar, çocuklara indirim yapsınlar. Hiç olmazsa gol olan şutlardan para almasınlar.

>Test usulü yazılılar çok hoşuma gidiyor. Ama yanlışlar doğruyu götürmesinler.

>Ara sıra velilere de yazılı ve sözlü yapsınlar? Pekiyi almanın o kadar kolay olmadığını öğrensinler.

>Ev ödevim varken misafir gelmesin çünkü onların gelmesini bizim öğretmen mazeret kabul etmiyor.

>Pazarla pazartesi arasına da bir gün koysunlar. Pazartesi sabahları eşekten düşmüşe dönüyoruz.

>Okulda aşı olunacağını önceden haber versinler. Herkesin içinde ağlamak çok ayıp oluyor.

>Babam atari jetonlarının fiyatını bilse, eminim, bana verdiği harçlıktan utanırdı.

>Büyükler, biraz anlayışlı olsa, çocuk olmanın tadına doyulmaz.

>Akacak kan damarda dursun, saklanan samanların zamanı gelsin.

Hiç yorum yok:

 
arkadas