8 Nisan 2008 Salı

Manyak Nickler

Hayvanları çok seviyorum, özellikle kızarmış tavugu.

İşi olmayan giremez çünkü içeride yeterince işsiz war.

İçerken araba kullanmayın, kaza yaparsınız biranız dökülür ziyan olur.

Bildigim tek şey şaşmaz kural, Bütün kuralları şaşırtır.

Benzinlikte sigara içmeyin hayatınız ucuz olabilir ama benzin pahalı.

Ona kalbimi verdm saklasın diye salak buzdolabına koymuş bozulmasın diye
.
Savaşma seviş, Sevişirken saten savaşıyorsun.

Askım seni seviyorum! ama parayı daha çok lakin paranın ne önemi war
önemli olan miktarı.

Kalbimde yaşıyorsun ama kirani vermiyorsun NOT:En yakın zamanda onunla ewlenmessen seni kapı dışarı edecekmiş.

Bütün kızlar çiçek olsun, Arı olmassam namerdim.

Deli gibi sevdim, Manyak gibi evlendim.

Para için ewlenme, Borç almak daha hesaplıdır

Hiç yorum yok:

 
arkadas