7 Nisan 2008 Pazartesi

Özel NickLer

Wefasıs kullardan vefa bekleme kıymetsis bir kula satarlar seni!..


Dilden sevmesini bilmeyiz bazıları gibi değiliz sevdik mi yürekten ölümüne severiz farkımız tarzımız ....... Serserisiyiz

HiC ß! MaN!Ta Bana ayaq CekemeD! ceqSé Bıle ayaq†a qezeMeDı

*Sevmeye €ngel değiL mesafeLer.. Geçici ßu ayrıLık.... ßir rüya farzet.. Sonunda zafer bizim oLacak Saßr€T..

*Ayık oL panik yapma rahat oL ßaq daLgana 3 günLük dünya ne sana kaLır ne ßana ..!!!

*dönüşü yoq geLemem artıq geLipde seni ßuLamam artıq ßıraq ßu sevda ßöyLe kaLsın kadere isyan edemem artıq

s£vméy! b!LmiYorsaN Ta$ımA 0 YüRéĞ!


ßєηι göяüρ кєη∂ιηι ѕıηαмα... ѕα∂є¢є göяєвιℓ∂ιğιη кα∂αяıм..нαуαт ßιя кυмαя ιѕє zαяℓαяı ßєη αтαяıм ...

кєℓιмєℓєяιη gυ¢υηυ вιℓмιуσяѕαη ιηѕαηℓαяιη кυννєтιηι αѕℓα тαнмιη
вιℓє є∂ємєzѕιη...!"

"кυ¢υк ѕєуℓєяє gєяєgιη∂єη ¢σк σηєм νєяєηℓєя
єℓιη∂єη вυуυк ιѕ gєℓмєуєηℓєя∂ιя".

"gєçмιѕє ∂öηüк кєѕкєℓєяℓє уαѕαмαктαηѕα, gєℓє¢єgє ∂öηüк вєℓкιℓєяℓє уαѕαмαуι тєя¢ιн є∂єяιм."[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Senı Seven KaLbe Zulum Et Et Edebıldıgın KadaR butun yoLLar Senın Olsun Gıt gıde Bıldıgın KAdar

Esrarı çekmişim gözlerim kanlı yürüyorum yolda gönlüm yaralı var kolumda 3-5 jilet yarası oda ZaLiMiN SoN hatırası!!!

Alemlerde Yer Yapan Delİkanlinin Elİnde Olan ÇarŞafla Sarilip Dumanla Yok Olan Esrara Deİl Sana MÜptelayim MÜslÜm Baba



19 YaŞinda Gİrsem Kara TopraĞa Sevgİlİm Sen AĞlarmisin
DÖnse YÜzÜm Kara TopraĞa BaŞkasina GÖnÜl BaĞlarmisin

msn yi açmıyorsun sen beni sevmiyorsun by deyip kapatıyorsun sen kendini ne sanıyosun?

Aglıyorum sevgılım aglıyorum sanmakı senın ıcın aglıyorum mutfakta sogan dogruyorum.[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]


séwén séwiLmés,séwiLén séwmés cünkü bu dünyada yaLandan séwén --------LER tükénmés ..::

Hiç yorum yok:

 
arkadas