8 Nisan 2008 Salı

GüzeL NickLer

ELimi de KoLumu da BağLa H***,Bir Odaya Bir Ömür Hapset H***..BecerebiLirsen Zapt et H*** !!YanGınım ÇoK BüyüK OoOoOoOo!!

Bir daha oLmaz,BiN Kere TöwbE !! Kan Davası mı bu, Bu NasıL ÖFKE ??? Neutral

Hani Yetebilseydim, Değiştirirdim Fikrini !! DinLeyeceğini BiLSem, Anlatırdım GerçekLeri . . . Neys,bırak bende kalsın.

Lütfen,Görmeyeyim Seni Bir Yerlerde,Karşıma Çıkma..KonuşmayaLım,BakışmayaLım Ne oLursun..!Daha fazla tükenmeye takatim yok. . .

YorgunLuk,KırgınLık Hepsi Gelirr Geçerr ! Her şeye rağmen YaŞaMaK GüZeL

Ya bu ateşi söndür, Ya beni öldür ..Ya da bu kalbi bedenden sür!!

AnLatack HikayeLrm Bitmedi Henüz,AnLaşack DostLarm Tükenmedi!!YorgunLk,KırgınLk Hepsi Gelr Geçr,Her şeye rağmen Yaşamak GüzeL!!

Anne bnm Uçmam Gerek !! İstemiorum PiLav YapmaK Anne Ben AşKa İNaNMaM,Önce Aşık olmam gerek

Bu Aşk Havuz ProbLemi,Yeni fark ediorm!Yazmıştım denkLemini,Girdim Yüzemiyorum!Zamanın KızLarı BalıkLama!!AtLama Diyemiyorum..

AtLamak yasak ama önüne geçemiorum,Bir Huzur içinde ben neden yüzemiorumGeL Suyu Boşaltalım!Yeniden DolduraLım

Hiç yorum yok:

 
arkadas