25 Nisan 2008 Cuma

DostLuk HatirLatan nickler

O masum yüzünde acı ve hüzün hiç olmasın, gözlerinde mutluluğun en parlak yıldızı parlasın, dost eli elini hiç bırakmasın ne olur.

Yürek umutlara gebe olduğundan beri dostluklar ayrılıklara yenik düşmedi, yüreğimiz dar ağacındayken bile ölüme koşup dostumuzu sevmeyi bildik.

Ay yıldızlara mutluluk fısıldarken gökyüzü sevincini yeryüzüyle paylaşırken ben sana bir parça mutluluk yolluyorum içindeki umut çiçekleri hiç solmasın diye.

Acıların bir kum tanesi kadar küçük, mutlulukların nisan yağmuru kadar bol olsun. Hayatta bir kere ağlarsan o da mutluluktan olsun Dostum.

Aşk ve arkadaşlık bir gün yolda karşılaşırlar. Aşk kendinden emin bir şekilde sorar: ben senden daha candan ve daha yakınım, sen niye varsın ki bu dünyada? Arkadaşlık cevap verir: sen gittikten sonra arkanda bıraktığın gözyaşlarını silmek için...

Hayata değer bir yasam, sevmeye değer bir aşk, dostluğa değer bir arkadaşlıktan asla vazgeçme. Ne eksik ne fazlasını ara ve seni üzenle asla uğraşma!

Ağırdır sevgilerim her yürek taşıyamaz! Büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz! Sonsuza dektir dostluğum her insana değmez!

Hayata değer bir yaşam, sevmeye değer bir aşk, dostluğa değer bir arkadaşlıktan asla vazgeçme. Ne eksik ne fazlasını ara ve seni üzenle asla uğraşma!

Dostlarınla öyle yaşa ki düşman olduğunda hakkında söyleyecek sözleri olmasın. Düşmanlarınla öyle yaşa ki dost olduğunda yüzün kızarmasın.

Hayatı yenecek kadar güçlü, hayattan beklentilerini alacak kadar umutlu, umudunu yitirmeyecek kadar inançlı, mutlu ve sevgi dolu günler senin olsun...

Beyaz bir güvercin gönderiyorum sana kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi, karbeyaz tüylerinde dostluk var. Mutlu Yıllar...

Riya ile paranın padişahı değiliz biz. Parçalanmış gönül hırkalarını yamar giyeriz biz. Dostlarla ağlar dostlarla güleriz biz.

Hayattaki kötü günlerin sahildeki ayak izlerin gibi geçici,güzel günlerin ise kayalara çizilen resimler kadar kalıcı olsun.

Zaman gelir yollarına kar yağar, etrafını hüzün bulutları sararsa, ne zaman bir dosta ihtiyaç duyarsan dost olabildiğim kadar buradayım.

Dostluk dallara goncadır Dostluk sırattan incedir Dostluk her şeyden öncedir Sönmesin muhabbetin közü Merhabadır dostun sözü merhaba

Eydirme gülyüzünü, boyun bükmeye deymez. Gülerken ağladığını mutlu olanlar bilmez, saçlarına düşsede yüreğine ak düşmez. Hep gül dostum, bizim gibiler ÖLMEZ.....

Dost deniz kıyısındaki taşlara benzer, önce teker teker toplarsın sonra atmaya başlarsın. Bazılarını atmaya kıyamazsın, sen atmaya kıyamadıklarımdansın...

Pencereni aç. Gecenin en tatlı esintisiyle sana bir yudum sevgi gönderiyorum. Al onu içeriye, içine çek. Kalbinin en güzel yerinde benim için sakla . Olurmu!

Fedakar olan insan, gönülden sevendir. Yürekli olan insan, kendini bilendir. Umutlu olan insan, yaşamı sevendir. Unutmayan birdost ise uğrunda ÖLMEYE değendir...

Bu gün senin yerine dilek dileme hakkım olsaydı tüm güzellikleri benimle yaşamanı dilerdim güzellikler paylaşmakla artar seninle değer kazanır.

Hayata cezasını gülüünle ver, kötüler yenilmediğini anlasın. Yaprak misali dökülsende seni seven dostlarına yeşer, kimse yoksa bile ben hep varım unutma...

Unutulmak kadar hiçbir şeyden yılandan, akrepten, dönüşü olmayan gurbetten kormuyorum.. Bir gün hatırlanmak, bahşedilen ikinci bir ömür, ya unutulmak; her gün ölmek, her gün kahrolmak demek.

Gerçek dostLar için, yan yana oturmakla, dünyanın iki kutbunda olmanin hiçbir farkı yoktur.

Dünyayı görmezsin bir sevdiğin varsa, sadece yürüdügün yolu görmezsin bir aşığın varsa, ama tüm görüs alanın açıktır, değerli bir dostun varsa.

Ey! Allah'ım beni dostlarımdan koru, düşmanlarımla ben mücadele ederim....

Seni okadar çok sevmiştimki anlatamam. Seni o kadar çok sevmiştimki kanıtlayamam. Ama senin bi sözün beni vurdu, öldürdü, bitirdi. O söz ise"DOSTUZ" dedin. İnci tanesi

Dostluk çukurda biriken yağmur suyu değil ki güneş vurunca kurusun. Bizim dostlugumuz deniz misali buharlaşsada yağmur misali geri döner iyiki varsın..

Düşman isterseniz dostlarınızı geçmeye çalışınız. Dost isterseniz , bırakın , dostlarınız sizi geçsin.
La Rochefoucauld

Gülmek senin tutkun olsun, eğer bir gün ağlarsan, o'da sevinçten olsun, bugünün dünden, yarında bugünden güzel olsun.

Hayattaki kötü günlerin sahildeki ayak izlerin gibi geçici, güzel günlerin ise kayalara çizilen resimler kadar kalıcı olsun.

Bir yürek çarpıntısında saklıdır sevdam. Yeter ki selamını esirgeme can dostum, iyi ki varsın...

Kalbin hangi sevgi için atıyorsa doğacak güneş seni ona götürsün.

Hayatı yenecek kadar güçlü, hayattan beklentilerini alacak kadar umutlu, umudunu yitirmeyecek kadar inançlı, mutlu ve sevgi dolu günler senin olsun...

Riya ile paranın padişahı değiliz bir. Parçalanmış gönül hırkalarını yamar giyeriz biz. Dostlarla ağlar dostlarla güleriz biz. Canım Dostum!

Dostluklara mesken bu yürek, Aşka değil, sevgilinin gözlerine değil, dostun sözlerine, selamına, merhabasına muhtaç bu yürek. Merhab ey dost bu günde yürektesin.

Zaman gelir yollarına kar yağar, etrafını hüzün bulutları sararsa, ne zaman bir dosta ihtiyaç duyarsan dost olabildiğim kadar buradayım.

Dostluk dallara goncadır. Dostluk sırattan incedir. Dostluk her şeyden öncedir. Sönmesin muhabbetin közü. Merhabadır dostun sözü merhaba

Bir dost yüzüne ihtiyaç duyduğunda başını kaldır ve gökyüzüne bak.. Gündüzleri bulutların, Geceleri yıldızların arkasından gülümsüyor olacağım.

Kimsesiz zamanların yalnızlığında, aydınlık diyarların masalsı görüntülerinde, küçük bir çocuk yüreğinin annesine olan sevgisi değerinde bir merhaba dostum..

Hep zamana yenik düştük esiri olduk anlamsız koşuşturmaların. Ama bir kez adını yüreğimize kazıdığımız dostlarımızı hiçbir zaman unutmadık.

Sen gülerken yanındakilerde güler ama ağlarken yalnız ağlarsın, onun için öyle bir ağaca yaslan ki asla yıkılmasın, öyle bir dost edin ki seni asla bırakmasın.

Yaşam gülmeyi, sevgi hak etmeyi, vefa unutmamayı, dostluk sadık kalmayı bilenler içindir. UNUTULMADIN!

Dost vurulunca değil unutulunca kahrından ölürmüş. Biz dostlarımızı kır çiçekleri gibi avucumuzda değil, kurşun yarası gibi yüreğimizde saklarız.

Yastık diye başını ateşe dayayan, yatak diye yılanların üzerinde yatan bir adam, emniyet ettiği bir dostundan düşmanlık sezen bir adamdan daha rahat uyur.

ACI VE HÜZÜN BIR YILDIZ KADAR UZAK,MUTLULUK GOZBEBEGIN KADAR YAKIN OLSUN.UMUTLARIN GERCEK,GERÇEKLERIN MUTLULUK,MUTLULUKLARIN SONSUZ OLSUN..

Zaman gelir yollarına kar yağar, etrafını hüzün bulutları sararsa, ne zaman bir dosta ihtiyaç duyarsan dost olabildiğim kadar buradayım.

Hayata değer bir yasam, sevmeye değer bir aşk, dostluğa değer bir arkadaşlıktan asla vazgeçme. Ne eksik ne fazlasını ara ve seni üzenle asla uğraşma!

Hayata değer bir yasam, sevmeye değer bir aşk, dostluğa değer bir arkadaşlıktan asla vazgeçme. Ne eksik ne fazlasını ara ve seni üzenle asla uğraşma!

Ağırdır sevgilerim her yürek taşıyamaz! Büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz! Sonsuza dektir dostluğum her insana değmez!

O masum yüzünde acı ve hüzün hiç olmasın, gözlerinde mutluluğun en parlak yıldızı parlasın, dost eli elini hiç bırakmasın ne olur.

Ay yıldızlara mutluluk fısıldarken gökyüzü sevincini yeryüzüyle paylaşırken ben sana bir parça mutluluk yolluyorum içindeki umut çiçekleri hiç solmasın diye.

Acıların bir kum tanesi kadar küçük, mutlulukların nisan yağmuru kadar bol olsun. Hayatta bir kere ağlarsan o da mutluluktan olsun Dostum.

Koca bir çölde kum tanesi olmak yada okyanusta su damlası, ama en güzeli milyonlarca insan arasında senin arkadaşın olmak.

Bizim ömrümüzde bir irmak vardir, köpüklerinde hayallerimizi yüzdürdügümüz. Bizim ömrümüzde dostlarimiz vardir. Günlerimiz ayri geçtiginde üzüldügümüz...

Gülerken herkes eşlik eder, ya ağlarken. Başarılara herkes ortak olur, ya yenilgilere. Öyle bir dost edin ki; kötü gün kapını çalınca kapıya seninle beraber baksın.

Bir insanın idealleri olmalı sonsuzluk gibi, bir insanın özlemleri olmalı umutla açan çiçekler gibi, bir insanın dostu olmalı senin gibi...

Dostluk ağlamaksa,yüreğindeki acıyı paylaşmaksa, üzüldüğünde sıcacık bir kucaksa ve dostun için ateşe atılmaksa dünya durana dek dostumsun.

Alacakaranlığı sevmem,ya gündüz olmalı ya gece;k urşun dediğin ya derinden vurmalı ya namluda kalmalı; dost dediğin ya senin gibi olmalı ya hiç olmamalı.

Rüzgarın keman çaldığı ve damlaların pencereye vurduğu soğuk bir gecede yatağına uzanıp hayalini kurduğun ve keşke dediğin bütün isteklerin gerçek olsun.


GUNESE BAGLANDI KORKUYLA ONCE INSAN. SONRA ATESE, SUYA ... AY BATTI SU KURUDU GUN BITTI.. SEVGI KARDESLIK DOSTLUKTU SONSUZ OLAN..CAN DOSTUMA

DOSTLUKLARA MESKEN ßU YUREK ASKLARA DEGIL SEVGILININ GOZLERINE DEGIL DOSTUN SOZLERINE, SELAMIN'A MERHABASINA MUHTAC BU YUREK MERHABA EY DOST BU GECE DE YUREKTESIN...

DOSTLUK GUNAH OLMAYACAK KADAR MASUM, KOLE OLMAYACAK KADAR OZGUR, UMULMAYACAK KADAR YAKIN, UNUTULMAYACAK KADAR DERIN, TEK BASINA YASANMAYACAK KADAR ZORDUR.

ARKADASLIKLAR ASKA DONUSEBILIR,AMA ASKLAR ARKADASLIGA ASLA DONUSEMEZ.

ARKADAS KIS ORTASINDA YAZ GETIREN,DOST COL ORTASINDA SUYUNU PAYLASANDIR.

SEVGILER GECICI OLABILIR ASKLARDA OLUMLU OLUMSUZ OLAN TEK SEY DOSTLUKLARDIR...

DOST VARDIR GIDA GIBIDIR,ONU HEP ARARSIN.DOST VARDIR ILAC GIBIDIR GEREKIRSE ARARSIN. DOST VARDIR HASTALIK GIBIDIR, ONU ARAMAZSIN O SENI BULUR..

BUTUN DUNYAYI SEVGININ RENKLERINE BOYAYIP INSANLARA DAGIT.KENDINI SEVGININ BIR RENGI DIYE TANIT CUNKU SENIN VARLIGIN SEVGIYE EN BUYUK KANIT!

BEN NE ADAMLAR GORDUM ELBISESI OLMAYAN ! BEN NE ELBISELER GORDUM ICINDE ADAM OLMAYAN...

RUHUMDAN BASKA DOSTUM OLMADI VE DERDIMI DINLEYEN SADECE GONLUM VARDI.

UNUTMAYI BILIP SEVGIYI BILMEYENLER UNUTUR AMA SEVMEYI BILIP DE UNUTMAYI BILMEYENLER ASLA UNUTMAZ CUNKU ONLAR SEVGIYE ASIKTIRLAR...SEVGIYE HASRETLERDIR... (KORAY BU SOZ SANA VE SANA BENZEYENLERE...

URKEK BASLADIGIMIZ SEYLER GUN OLUP VAZGECILMEZ OLUNCA BIR BAKISTA SEVGIYI YAKALIYORSAK,KENDIMIZI COSKULU,GUCLU TUTKULU HISSEDIYORSAK DESENE ARKADAS BIZ DOSTUZ...

DUNYADA DOST DENILEN KELIME YALAN.BENIM EN IYI DOSTUM ICKIM SIGARAM.ONLARDA TERKEDERDI OLMASA PARAM...

GULMEK SENIN ICIN BIR TUTKU OLSUN...OLURDA BIRGUN AGLARSAN EGER O DA MUTLULUKTAN OLSUN...

EVET ARKADASIM!GULMEK VARKEN SURAT ASMAK NIYE,GULDURMEK VARKEN AGLATMAK NIYE,GUZEL SOZLER SOYLEMEK VARKEN,KALPLERI KIRMAK NIYE?HAYAT COK KISA ARKADASIM VE BU DUNYADAKI HIC BIR SEY KIRILAN KALPLERE DEGMEZ.

SIMDILIK HOSCAKAL ARKADASIM...YINE GEL.YANINA SENIN GIBI GULEN GOZLU,YUREGI SEVGI DOLU INSANLARI ALIP YINE GEL OLUR MU?

DAL RUZGARI AFFEDER AMA KIRILMISTIR BIR KERE...

BIZIM OMRUMUZDE HAYALLERIMIZ VARDI IRMAKLARINDA SANDALLARIMIZI YUZDURDUGUMUZ,BIZIM OMRUMUZDE DOSTLARIMIZ VARDI BIR GUN GORMEDIGIMIZ DE UZULDUGUMUZ...

BENI DUSMANLARIMIN HANCERLERI DEGIL,DOSTLARIMIN SIRT USTU BIRAKMASI DERINDEN YARALAR...

UYKUDAN UYANINCA INSANI UYANDIGINA PISMAN EDEN,GERI DONMEK ISTEYIPTE DONEMIYINCE CARESIZLIKTEN DELIRTEN,INSANIN HAYATTA SADECE BIR DEFA GOREBILECEGI HARIKA BIR RUYASIN...

SEN ONUN ASKISIN,BEN ONUN DOSTU, ASKLAR GECICIDIR,DOSTLUK KALICI...

PAYLASMAKSA CIKARSIZ SEVGIYI,HISSETMEKSE ICTENLIGI,ARAMAKSA DERTLERE COZUM,GUVENEBILMEKSE NEDENSIZ SONSUZA KADAR DOSTUMSUN(DEFNE'YE)

AFFET BENI HEP GUZELI ANALIM.ANILARDA TEBESSUM YASATALIM.BEN KIRDIM, BEN UZDUM YARALADIM.MUTLULUK GOLGEN OLSUN ARKADAS'IM.

DOST DIYE YUREK SALDIM GURBET ELE ELLERI BOS GOZU YASLI DONDU GERIYE DEDIDOSTLUK OLMUS YARENLIK UNUTULMUS DEDIMYA SU KARSIKI DAGLAR ONLAR DOST DEGILMI DEDIHEYHAT SUSAMISSIN SERAPTIR ONLAR O AN SILINIVERDI DOST DIYE SIRT VERDIGIM O DAGLAR

TUM GUZELLIKLER ARDINDA O DOST KALMIS TEK BASINA UZAKLARDA COK UZAKLARDA HATIRALAR GIBI ESKI ZAMANLARDA O DOST KIMBILIR SIMDI NEREDE BELKI DUNYADA BELKI ECELDE BELKI DE TUM GUZELLIKLERDE HATIRALAR GIBI ESKILERDE

Hiç yorum yok:

 
arkadas