1 Nisan 2008 Salı

en sevilen nickler

İnanDın bütn sözléré..dönp dé géçmişé bakıncaa..b0şyéré üZüLmé..

Gecmisdn kurtuldm..geldim bugnlere..atéşLer söndü..dönşdü küllere..

Acıtmıyor canımı..^sözlerin kadar gölgén…

uZaK deiL rüYaLar..artıq uymam kadéré ..

éLLérmdé bi avuç YALANDIN !!

kmséé srmadn..kaybLsam glgémdé..hér$éi unudsam.. döNérmiim qériyé?

VakitLér iLérLiy0r.."saatLér térLiy0r" ....sniN $u témßéL yüréin daHa néi béKLiy
0r??

kalbimi yuwarladım sana..seni tnımsamda..tezgahtan önüne 1 yudum al

die..eer hşna gdrse dahada iç die bu kdr ytsn artk...bu gece^

korkma ısrar yokbende..avunurm içkiylee..!


ßir yarsa bekLediğin boşvr olmasın Lakin bir güné$sé bekLediğin doğduğunda batmasın derim..

gökdelenlerden tükrdüm dünyaya..ben hayatım boyuncaaa..o yuzden kupkuru azım..bak geçmedi yıllarcaa..!!

duur sakın gitme..kaal gözm sende..bşuna kaçma dönüşn yok..kaçma ne olur ölelim sninle..!

zorda kldııım tm zmnlarda andıım sndn bni trketme aaa skn dur gitme adın saklı nefesimdee..! (:

aşk dediğin parayla olmaz..bizde sevda cüzdana konmaz…

aşqKı tekRar istememM ! ziyanN ederRsinN !!

birR çıqLıqK buLsamM ! hiç sSusmayanN , yaDa biR cümLe beniİ anLatanN !

ч℮т℮якii ѕ℮ν.. <3

' 'aşkın gözü körmü acba uyan artk btii bu rüya sevıor svılmıorsn bşvr aldrmaa..hobaaaaa puahaa=)


' 'Benmiydim senın peşinden gelen sendin karşıma geçip diz çöken adammı sandın kendini birden kaçan sen
oldun kovalayan ben..

' 'Suretime akan hissizliğinle manyetiğim bozuldu...

' 'büTün anLmLaRı batakLıktı..!

'ey aşk nerdesin güsel yerdesin sen heryerdesin tamamda nerdesin nerde bu aşk xD

'Yaradılışıma aykırıydı herşey....

'kırıkLaRını aLdırdım kaLbimin..!

'Açtım pencereleri..Hayatım havalansın
'Tel örgü çektim gözlerime..Huzurum bozulmasın

'arkama dönüp baktğımda ayak izlerimi göremez oldum

'qösyaŞLaRım raksa koyuLup vecdeTsin..!

'ßir tanrının haLüsîLaSy0nLarıyımm ' .|..| #:


'Dayanmak zormus meger sonu belli oyunlara reddetmeye gucun yoksa egerr...

'yapaßiLeceğime inandığım şeyLer için saßır ve sukunet ! ! !

"Ve kaybettik birbirimizi Uçsuz bucaksız gökyüzünde"..'

'Kalan Yerini qiden yoLunu iyi BiLir..!


'DeğEr weRmeq sadece mTematiqte iŞe yaRar..!


'akLım aynı..Fikrim aynı..aMa arTıq herşeY farkLı..!

'Alışkanlığım devamlı sana çekiyor beni...

'küçücük bir çocuk düşmüş bir romanın otasına ..bir aşkın öldügü gün ölmelimi anısına...???


'ŞeyTan beni qöR senin taCını ben aLıcam senin köpekLerini ben yediRcem we senden daha kuTsaL oLucam

'senLe tamamLanmışım öLe kabuL ettirmişsinki kendini bana senszLikten korkar oLmuşum .!

'ßÎŁÎηмэ¥єи ЖяaŁŁıqıηĐa μиμ†μŁмμ$ øŁaηıм x/

'damağımda bir Sezen Aksu parçası tadı..kuLakLarım yaLanLarınıza tıkaLı.iLgiLenmeyin.iLgiLenmiyorum.


'TéK bény séwdin SAndım O yaLAn dünyanDA..Péri maSaLı buRaya Kadar... eceLim oLAn acılarıda sen aL..!

'Ya GeLdiğiN Gißi oL...Ya Da GeLdiğiN Gißi KayßoL!!!.


'Ne mutLu kaLbiNe düşeNe,,Ne mutLu kaLbiNe seN düşeNe ...

'sén keLimeLérin en anLam yükLü sıfaTı...

'Tüm ewrelerim morfin yemişş gibi kasılıyor anlamsızCa..Belkide merhametli dawranmaLıyım
pozitiF 'düşünmeliyim ama yapamıyorum... !


'öLmeq iÇin ne qüseL bi qüN..!

'GeCe KöTüLüK pEşİnDe,kÖtÜlÜk GeCeNiN EMrİnDe..

'sen gözlerimde bi renk kulaklarımda bi ses we içimde bi nefes olarak kalıcaksın..

'HiÇ bİr SeVaP mUtLu EtmeDi Beni... SeninlE gİrDiĞiM günahLaR kadar...

'AkLıMa KoKuN sİnMiŞ bİr KeRe Ne KaDaR kAçArSaN kAç SeNsİzLiK dİyE bİrŞeY yOk...!!!

'ŞiMdİ sEn GiTtİn Ya HeRkEz SaNa BeNzİyEcEk...!!!

'iLksin..! smdiLik soN.. hiC bi suRéT "sen" oLamaz.. asLa yerini kimsé aLamazz..!(
'kaLbini yeRim aşqLaRın en qüseLii..!


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Gülüşlerim vardı benim ...Ben kimim ben nerdeyim ?
Tam karşıya geçerken bıraktığın o el benim .!

Bir de sen bırak beni Unut gittiğin bir yerde Kim kaldı ki.. Çok büyüdüm sayende.!


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


ßiqün bi kuş soğuktan donar we hızLa yere Düşer.. Tam öLeceğini düşünürken ineğin ßiri üstüne s*çar. Kuş küfredrken ****un scakLıqı iLe kanatLarı ısınır.. Kuş çoq sewinir fakat b*qun içinden çıkamaz ötmeye başLar.. 0 sırada bi kedi qeLip onu Çıkarır kuş tam teşekkür edecekken kedi onu yer. Yani neymiş ..;

*Her Üstüne S*çanı Düşmanın Sanma ..
*Seni Her ß*qtan Çıkaranı Dostun Sanma ..
*ß*qun İçinde MutLuysan Ses Çıkarma ツ =)

'Ne Desem Seni qeriye qeTirmes...

ßu sewdayı kaLBime gömdüm we Sen öLdün...

KaLbim KaFeste Ruhum Son NeFeste ! ! !

karanLIk øLmadan aydInLIk deqersiz bir pIrLanta..

Zaman, hayata adadığım fiiLLeri hep geçmişLe çekimLiyor. GeLmi$ti...Gitmi$ti...Bitmi$ti...

[ aRKamdaN koRkup kaçTı demesiNLeR diYe yaşıoRum !... ]


hayaLLeRimi bıRak..umutLaR senin oLsun...döneceksin sanaRak..ya$anmaz biLiyoRsun..!

Senin icin öLü[R]üm....

UmtLrm Btti Derim iciMe Gömerm Snii....

Bırkma bni birdaha öLüm oLsa sonunda..


dιLѕιzdıя ßєиιм ѕєνмєLєяιм...özLєує¢єğιмι ßιLѕємdє ѕєѕѕιzdıя gιdιşLєяιм...υмυdυм ιѕуαиdα ιѕуαиıм кαяαиLıктα..


Sizøfrenik Ruhum intihara meyiLLi....õLmek iStiyør øLemiyøRum..


Önceden beride bi öLüm takıntım...

Hêr Gêcên Gùn ßirâz Dâha Aciyør Canim...
Hêr Geçên Gùn ßirâz Daha Kân Kâybêdiyør HayaLLêrim....

oLüm GéLdiği Zaman YaniMa GéLMé.. Bén AzRaiLLé’Dé HéSap KiTap Yaparim !!


kuSSam kâc întîhâr cIkâr îcîmdên? kêSSêm kâc ayrîLîk akâr ßîlêklêrîmdên?


heRşey öyLe çabuq oLduqi sanqi yaşaDığıM haYat bNm diiL !...

Bilinç, korkunç bir lanettir. Düşünürsün, hissedersin, acı çekersin...

zαмαη Dυяυя ѕαйα αѕкιм Dυямαz «33


Kİm seVdİ SeNi bNm kAdAr..

Kâyßêtмêktêη kôямâ..O zâмâη hâyâtîηî dâ Kâyßêdêя$în, Kâyßêtмêk âcîzLêяê yâkî$îя..$êη hîç kâzâηмâ î$têqîηî yîtîrмê, Hêp ßîr yêrdê ßîr î$îk vâ®∂îя.. ôηûη pê$îη∂êη qît..

Senin o sıcacık aşkını arıyor yine kalbim SERSERİM....

Gözlerm hergece kan ağlıyor.Gözlerini öslemişler..

...[İmkansız hayallerden başka tutunacak bir şeyim kalmadı]...

UsanDım Bu HaLimDen..Niye YaşıyoRum Ki?FazLaYım ßu HayaTTa...!

Ne Kaldı Senden Geriye Biliyormusun ?...

Yüzlerce Şiir , Binlerce Ayrılık...


βεήίм оŁλи βαиα қαŁıЯ , ĢєЯίуε καŁαи үоŁ αŁιЯ..

Her Adımım Daha Derine, Ölüyorum..

ßazєи đur đєmєĸ qєLiyo hayata içimđєи đicєĸ o ĸadar çoĸ Şєy warĸєи !.

Karanlığa kibrit yaktım kibritim bitti karanlıktayım...

Karanlığa kibrit yaktım kibritim bitti karanlıktayım...

Çhoq kırgınım uyusam bitermy?dizlerim çhoq kanadı büyüsem geçermy?

Aynalar buğulu kimsesiz bedenim çömelmiş bi köşede düşüne durur..

Ölmeq için yaşamaq gerekir ben hiçh yaşamadımky yaşam denen duygu koca bir soru işarety???


yoqK oLmayı qözZe aLdımm ! teKRar senDe doqmaK içhinn !



DaMardan köSesi =D

$OYL€ !stanbula kiymetini bilsin! !$T.NBUL guzelse sebebi $€N$!N…

.°•. °•. °•. °•. Her KaLp Kendi Şarkısını SöyLer .•° .•° .•° .•°.

BuGüNü yaşıyorsam yarının sEni bana getireceğine inandığım içindir..

AnLatack HikayeLrm Bitmedi Henüz,AnLaşack DostLarm Tükenmedi!!YorgunLk,KırgınLk Hepsi Gelr Geçr,Her şeye rağmen Yaşamak GüzeL!!

GiDene KaL déMek ZawaLLılaRa kaLana qit deMék TerBiyésizLeRe DönMeyene DöN demeK AciZLeRe HakedéNe YoL VeRMek Size YaKı$ıR

● HakLıyDın Hep Sen, AcıLar BeDava, MecBurDuk Hep UzakTan BakMaya


… Nokta Kadar Menfaat İçin , VirgüL Kadar EgiLmem …
Hêr Gêcên Gùn ßirâz Dâha Aciyør Canim.Hêr Geçên Gùn ßirâz Daha Kân Kâybêdiyør HâyaLLêrim…

Hayat yokuşunu tırmanırken, karşılaştığınız insanlara iyi davranın çünkü inişte yine onlarla karşılaşacaksınız!!!

Yanıyorum kendi derdime…Ne var elimde kalan…Bu dünya ztn yalan…

««BeNi kayBetmeYi Ba$aRaNı,kaZanMak İçİn asLa uĞra$mAm»»

kuSSam kâc întîhâr cIkâr îcîmdên? kêSSêm kâc ayrîLîk akâr ßîlêklêrîmdên?

CêkêmêyênLêrê AcârIm YoLumu.

GüVeNdIgIm tEk $Ey aYnAyA BaKtIgImDa gÖrDüGüM Ve yUkArIyA BaKtIgImDa gÖrEmEdIgImDiR..!

dostLarm wardı hayaLLerm qiBi..hayaLLerm wardı dostLarm qiBi..ikisi de yaLndı sefdiim qiBi..qosLern yaLndı nefretm qiBi..

ölüm ċıqlıklärını dïnlëmëk käpıdän öbür täräfın ïnän ö kädär ëqlënċëlï bïr sëÿ dëqïl bëbëïm

karaNLıqta aqLAdım ısıqta boyadıM qösLerimi KanLı yasıLarLa süsLedim sensizLiqi

Sénin O Haincé védandan SonRa ßen çoktan véda ettm aşklara

karaNLıqta aqLAdım ısıqta boyadıM qösLerimi KanLı yasıLarLa süsLedim sensizLiqi

ßana uMut ßaqLama ßen Topraqa Söz VErdim!

ßu laf bana çok ters geliyo. Ne o öyle oraya tikla, buraya tikla. Erkek adam tiklamaz , BASAR ! Ne öyle tik tik.

Ne ßir Kızı Kendimize köLe Edecek Kadar KüçüLdük Ne De ßir Kızın uğruna köLe oLacak Kadar aLcaLmadık !


Senin içinde ßen ßitmi$ oLsaydim, ßenim içimde sen ya$iyor oLmazdin.. ‘

Önce Sen ßurkuyorsun SayfaLarı Sonra ßa$kaLarı KaraLıyor CümLeLeri..

öLümden neden Korkacaqım ki ? ßen VArken O yOktur o qeLincede ßen oLmayacaqım..

İnsanLarın gözLeri öyLe keLimeLerLe konu$ur ki diL onLarı teLaffuz edemez. . !

Terkedeni Terketmek ßüyük Zevktir aMa Seveni Terk Etmek En ßüyük KahpeLiktir!

qenc Ya$ımda kaLBimi a$k’a Dü$man Edemem.. ßeni ßiLirsin kararLıysam dünya Dursa Dönmem! Cok qeciktin Her$ey için Artık Vursanda öLmem!

Yine de ben toparLadım yerden kaLbimin kırıkLarını.. Sırf ayakLarına batmasın diye. . .

Sattım a$kı Sende kaLsın, taLiBim Çok Sen yaLansIn. . İstyorsa öLe oLsun ßir Dudak ver Üstü Kalsın
»» ιѕуαη∂α ѕєν∂αм ««

»» ∂öη! gι∂ιşιη ѕσηυм σℓυя »»

!! вüтüη αşкıη, ѕєνgιη уαℓαη∂ı !!

!! ßüŤüŃ ÁşĶıŃ, ŚĔVĞĨŃ ŶÁĹÁŃĎı!

**** αѕι ∂єℓιкαηℓı ****

”’ ηєя∂єη вιℓιя∂ιм вσуℓє, ¢єкιρ gι∂є¢єğιηι!

»» вöуℓє кαнρєѕιη ιѕтє ««

»» єℓℓєяιη αятıк çσк ѕσğυк вυz, gιвι вıяαк gιт çєк єℓℓєяιηι

GüVeNdIgIm tEk $Ey aYnAyA BaKtIgImDa gÖrDüGüM Ve yUkArIyA BaKtIgImDa gÖrEmEdIgImDiR..!

dostLarm wardı hayaLLerm qiBi..hayaLLerm wardı dostLarm qiBi..ikisi de yaLndı sefdiim qiBi..qosLern yaLndı nefretm qiBi..


ÖqreNci NickLeri...

Okulunuzdan Çokmu Bıktınız ? Ögrenci Olmaktan Çok mu Sıkıldınız ? Ozaman "Bitsin Bu Çile" yazıp 9066ya gönderin "Nah Biter" Melodisi Cebinize Gelsin…

Madem geldin dünyaya çalış fizik kimyaya

Geçmişe Mazi Sınıfta Kalana Gazi Derler….

Ders Çalışmak Eglencedir Ama Bizim Eglenceye Ayıracak Vaktimiz Yok

iki Ögrenci Bir olunca Ögretmen Katil Olur

Bu yazılıda kopya çeksektemi sıfır alsak kopya çekmesektemi sıfır alsak

Nazar Etme Nolur Kopya Çek Seninde Olur

O Şimdi Disiplinde

Geçmişe Mazi Sınıfta Kalana Gazi Derler…. O Şimdi Gazi

İnegim Ama Kopya Bende

Sen Sus Kopyan Konuşsun

Kopya Verene Can Feda Vermeyene Elveda

İki Ögretmen Bir Olunca Ögrenciye Yazık olur

İstedik Vermediler Hoca Görür Dediler

Çek Kopyanın Hasını Çekme Karne Yasını

Üzüm üzüme baka baka kararır, öğrenci karneye baka baka morarır.

Zayıfsız öğrenci silahsız askere benzer.

Ögrenci uyur, hoca uyumaz.

Sınava kopyasız girmek savaşa silahsız girmeye benzer

Tecrübe yazılıda çekilen kopyaların bileşkesidir.

Her işin Başı nottur

Zayıf Karnenin Gülüdür

Ögrenciyi Altın Sıraya Otutturmuşlar İllede Tenefüs Demiş

Sakla Kopyayı

Hiç yorum yok:

 
arkadas