2 Nisan 2008 Çarşamba

Çok süper NickLer

»UNUTMA!! nasıl sensizliği ben yaratmadımsa, tadacağın bensizlikte benim eserim olmayacak. Bak yine soldu güneş yine akşam oluyor ömrümün kadehine sensiz birgün doluyor sen yoksun diye inan dertligim kederliğim gelmezsen kahrolurum yıkılırım sevgilim seni çok seviyorum
» Sen sigara dumanın altında yana yana en sonunda kül oldun, sen kibritin hiç yanmayan ucudan birinin hayatından geçmiş oldun !!!
» Ölmek dünyada unutulup gitmekmiş, ölmek bir kefen giymekmiş, ölmek o soğuk o korkunç ve o kara toprağa girmekmiş… yok be aşkım asıl ölmek “sensizlikmiş”
» Bir umuttu yanlızlık birşeyleri paylaşamamaktı belki,gözler dalıp giderken, yaralı bir serçeye ağlayan bir buluttu belkide,belki belkilerle dolu bir hayattı bu….
» Ben Sensizdim..! akşamın yaklaştığı saatlerde. kahrolursun görme ağladığımı. Başlayan düşü şafakla birlikte dağıtır ansızın her gün batımı..
» Vaktinden önce çiçek açmaz rüzgara kelepçe vurulmaz. Bende sen bitmedikçe veya bende ben ölmedikçe sana olan bu sevgim bitmez.
» Her deniz bir martı,her Rüya bir uyku,her nota bir şarkı,her mezar bir ölü,her Ağaç bir kök bulurda ben başka bir sen bulamam
» Her gün sevda cekipte gülünmuyor degil mi? Bir güzelden baskası sevilmiyor degil mi? Hani bensiz olurdun, olunmuyor değil mi
» Acının umutları yok ettiği anda, umutları yeşertecek bir sevgiye ihtiyaç duyarsan ben hep o bildigin adresteyim
» Gül filizlendigi günden itibaren güneşe aşıktır. Her ne kadar güneş her gece ayın görkemine kapılıp gülü bıraksa da, gül yıldızlara kanıp güneşi unutmaz
» Sesini duysamda heran yüzünü görmek değil özlediğimi bil heran.Hiçbir şey yüzünü görmek gibi değil
» Yine akşam oluyor, yine kalbim yanıyor, sensiz bahar gelmiyor, Sevgilim sen olmayınca bahçemde güller açmıyor.
» Güller anlatsın sana olan sevgimi. Güller anlatsın yalnızlığımı, çaresizliğimi,yavaş yavaş eriyen yüreğimi güller anlatsın.Ben anlatamadım güller anlatsın.

Şapkamı önüme koydum,kendi kendime külahları değiştim.BEN kazandım..

Evet… Düşüyorum. Yere çarpmama ne kadar kaldı?
bni bütün aqlatmaın.. sahte düşlerle oyalamaın..!
ZaMan duRsun isTedim..Buqün pes eTtim ben..
yalann glüşlerr bunlar.. biliorm sahte duruşlarr…bitecekk bnn arkamıı dönncee…
Duyquydu yıLLaRca bozduRup harCadıqmızz..
Bir papatyanın gülümsemesini arıyorum… Ve sımsıkı sarılabileceğim düş(ler)…!!! …
bana ait bişeyler war , o sert gülüşlerde..
başka yerde seni duyucak bir tanrı varsa;dua et!çünkü burda tanrı benim.
“hatırladıgım gibi kal aklımda.”
küçük şeyler sevindirir ruhumu hayal bile edemezdim ben bunu….!
Üç ayaklı sandalyem Daha fazla dayanmaz susarsan Kırılır gider ..
Herşy biter hrkes unutLurr.. ßen sni kaç kere sewdiimi unuttuum..!
uzatmayın kirLi eLLerinizi üstüme ! yetişebiLcekLeriniz saDe hayaL kırıkLıkLarı…
Benim olduğum yerde, Senin gibisi chok, Ama senin olduğun yerde, Benim gibisi yohk .. !!
Ruhumda yeşerir aşk yaprakları ^^
Bu yeNiden baŞLamasından korktuqum kaçınCı sOn..!
kendim oLmayı seçtim seçeLi öğrendim vedaLar etmeyi.
Üç ayaklı sandalyem Daha fazla dayanmaz susarsan Kırılır gider
ben ölürsem eko sistem bozulur.
ölümbaz öpüşler kusuorum ceplerime kendimi suçüstü yakalıyorum..
Eğer uslu çocuklar olursanız sizlerde Şirinleri qörebilirsiniz *
alaaddinin sihirli lambası ve televizyonun kumandasını arıorum bulan warsa getirsin
Tek hakettiqimiz qüLmeq..
Sana derdimi anLatmak istedim, sen kendini dinLedin.. HakLıydın, çok anLamLıydın.. > arKana biLe bakma, yüreğim saNa, gözLerin düşLerime emaNet..
> ağLamaLar teseLLi etseyDi, denizLer hediYe ederDim sana beni affetmen için…
> soNa saRan bozuK kasetLer gibi hayaT.. umuT yoK senDen başKa..
> beNi affedeceğiNi biLsem biLe, ben kenDimi nasıL affederim biLmiyorum.
> yüzüMe bir keRe daHa bakmaN içiN, sensiz yaşLanmaya razıyım.
> aFFeT demek içiN geç, ayrıLmak için erKen.. Karmakarışık düşünceLerim..
güzelim seni üzerim
yaLnızLıqın adamıyım ! anLa ßeniİ !
deNee ! yanıL
! qöRR ! qeRçeqii qeçmi$i yoqK sayaRaqkK !
” İnanıyorsan gayırdıklarını, Arkasında Duracaksın…Gerek Yok Cellada Çıkarıldığında
Darağacına, Tabureye Sen Vuracaksın!”
senin maRqKa oLduqunN yeRde etiKeti ben koyarRımmM !
Onun benim için ağladığı her bir damla gözyaşında ben derin sularda boğuldum
^kArAnLıK hApSeDiYoR bEnİ,gÖrEbİlDiĞiM tEk ŞeY,mUtLaK dEhŞeT,
yAşAyAmIyOrUm,ÖlEmİyOrUm,KıSıLı KaLdIm KeNdİ iÇiMdE,kEsİp Al HaYtıMı
[[==>..bho$weR heP ayNı masaL ‘hayaT we ßen’ i$Te o KadaR..<==]]
[ŠїĿэмїyояѕáη кáяáŁıyacáкѕιη ! ]
biR çıqLıK buLsam ! hiç Susmayan , yaDa biR cümLe beni tarif eden !
Ne Kaldı Geriye Zaten
Bir sürü Boş HaTıRa..Yaşamak DeğiL ki Bu GörüntüLer VaR AdeTa!!
BiR Lodos Lazım Şimdi Bana,BiR Kürek bir de Kayık..Söverim gelmişine geçmişine Ayıpsa AyıP LeNNNN!!

Hiç yorum yok:

 
arkadas