2 Nisan 2008 Çarşamba

Nefret nickleri

Sen Bnm Farkımı Fark Edemedn!Ama Artk Fark etsende Fark etmez!Çünkü bnm farkımı fark edenler sendn çok FarkLı.

Eğer bir gün grurunu yenip,bana geri dönmek istersen sakın dönme,çünkü senin grurunun bittiği yerde benim grurum başlar

Eğer hayat günlük bir gazete olsaydı senin olduğun köşeyi kesip saklardım...

Hayatta kimse için ağlamaya değmez.Zaten deyecek olanlar ağlatmazlar.

Kayaları aşındıran dalgaların gücü değil sürekliliğidir.


Beni sana kavuşturacak tek şeyin ölüm olduğunu bilseydim,Azrailin gelmesini beklemezdim.

Ben sende imkansızlıkları sevdim fakat asla umutsuzlukları değil.

Gözümde bir damla yaş olsaydın,seni kaybetmemek için ağlamazdım

Canım sıkıldı senden, nick değiştirdim emesenden
*Orada olduğunu biliyorum
*Düzeyli bir sohbete var msn ?
*Polat alemdar'ı haraca bağlayan nacizane kişilik
*Durumum çevrim içi/Beynim meşgul/Ruhum hemen dönecek/Aklım dışarıda/Elim telefonda/Kalbim çevrimdışı

*Msnevler

Nescafé bile 3ü1 arada, ben yalnızım "

Nickneyime

bir taş attım pencereye puff daddy 50cent çıktı usher evde yok dedi why why ?


Herkesin gördüğü ileti kişisel değildir


Kayßede ßiLecegim Hiç ßi$ey Yokken Kendimi Kayßettim ‘

Hêr Gêcên Gùn ßirâz Dâha Aciyør Canim.Hêr Geçên Gùn ßirâz Daha Kân Kâybêdiyør HâyaLLêrim…

ﻛêήﻛîz Bêή ήêƒêﻛ a£àщáщ...

Hiç yorum yok:

 
arkadas