1 Nisan 2008 Salı

Degişik NickLer

ρяєηѕιη ρяєηѕєѕι σℓмαк ωαякєη ѕєη gιттιη ρєzєνєηgιη σяσѕвυѕυ σℓ∂υη нєℓαℓ ℓαη ѕαηα

SiGaRaNıN uCuNdA AşKıN tÜtEr Bu AşK aNcAk MaHsErDe BiTeR BeNdEn BaSKaSıNı SeVeRsEn SeVdİğİnİn KoLLaRıNdA GeBeR.........

itLe köpekLe uğraşacak vaktim oLsaydı veterineR oLur, seni tedavi ederdim

Sigaram ve sen o kadar çok benziyorsunuz ki, ikinizi de ayağımın altında rahatça ezebilirim!

seNi aDam eDerdim ama çoktaN köpeğim oLmuşsun, ne gereği var!

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅l̲̲̅̅b̲̅o̲̅r̲̅ o̲̅̅_̅_̅_̅()ڪ:BIZDEKI ALISKANLIK!!!

a$k ciddi 1akıL hastaLığıdır..o yüzden ßen piskopatımm=))

Gecen gün dilenciden dayak yedim. verilMEmis sadakam varmis.

aşkı şansı FALIM bilir-kar yağsa da bahar gelir-sen yeni kısmetine bak-GİDENE EYVALLAH EDİLİR........

Hayat Né Garip öküzLér FaLan...

ßirBirimzdén ßa$ka ßir céwap ßuLamadık...

fasLa özénMé aLTında kaLıRsın (,

Düşkünsém, Kötüysém, Déliysém Kimé Né ßundan ?

KALBİM SÖZ VERDİ BANA GURURLU OLUCAK,HAKETMEYENİN GÖTÜNÜ KALDIRMICAK!!!

Hiç yorum yok:

 
arkadas