2 Mayıs 2008 Cuma

Erkek NickLeri

erkekler park gibidirler iyileri hep kapılmıştır

qÖzLeriN ß0sLuqa daLıp qiDer sahipsiZ bakısLarıN ßnm oLsuN isteRiMm. . !

Haps0Ldum SöyLediqim yaLanLara ÇıkısLar hep kapaNmıs Ruhum daR s0kakLarda. . !

ѕözℓєяιη вüуüк, уüяєgιη кüçüк..уαηℓιѕℓαяıη çσк, ∂σgяυℓαяıη уσк.кєη∂ιηє göяє ѕαηѕℓι, вαηα göяє zαναℓℓι!!

Sewmek ßeni ßırakıp Nereye Gidiyorsun Demek DeqiL,Gittiqin YerLerde DUALARIMLA seni Koruyacaqım diyebiLmektir!!!

Suskunluğum Asaletimdir...her lafa verilecek bir cevabım var ama ; lafa bakarım laf mı diye ; bir de söyleyene bakarım adam mı diye...!

ßni aL yanına eLini ßeLime saR...

Kendini mutLu hissediy0RsaN ßir yeRde yiNe ßir saLaklık yaptıN we faRkında deiLsin demektiRr....

qeRçek sewqiLer diLde deiL aNcak we aNcak kaLptediRrr...

gєçιçι нєνєѕ ∂єğιℓ... нαк є∂єηє ηєƒєѕ σℓυяυм...

Káç öLüm wáЯ$á qözéé áLdm háyáTımıİ çöPé áTtm Tüm RüyáLaЯ Káßu$ Y!né KoЯkuy0ruMmM..!

ζάŁ!мѕіи aMa Laz|мSıй вaЙa hάίлѕїй aМά zάaFιМѕΊή ΆΝŁA

[[[[[[[[[aşk;iLkOkUlDa kOm£d!_______OrTa oKuLdA TrAj?d!____lIs?d£ DrAm____ImAm hAtIpT£ hArAm]]]]]]]

::::::ησтнιηg ιмρσѕsιвℓє:::::: ( hiç birşey imkansız değil )


SaRı qiyeR qüNeş oLursuN, mavi qiyeR deNiz oLursuN, siyah qiyeR maTem oLuRsuN, KimßLiR ßeLki ßiR qün, ßeyaz qiyeR ßnm oLursun. . .

i!i!____Oğℓυм Oℓαηα Kα∂αя Bυ Aℓємιη Yαкışıкℓıѕı Bєηιм____i!i!

Sewmek öLmektir bence, Bende sewdim öLmeden önce!..

OnLy God Can Judge Me!.. ''Beni Sadece Allah Yargılar''

ßiz ßiz Olduqumuz Için S£viLdik ,ßizi SatanLarı KaLbimizden ßir ßir SiLdik .Geride 3-5 Kişi kaLdık ama içimiz rahat MutLuyuz . Çünkü Bu yaşımıza kadar Hiç Adam SATMADIK .! KraL OLmayanLara Taç taktık İşte En Buyuk Hatayı da ßurda Yaptık.!

eCeLLe SözLü öLümLe NiŞanLıYız TeSaDüFen DoĞDuK YaŞamaK ZoRunDaYıZ HeRKeS aKıLLı oLSun BiZ ŞiFaLıYıZ

PaRamıZ mı Var eSRaR aLmaYa ŞeKLimiZ mi Var KıZ TaVLamaYa BiR CaNım Var oDa FeDa oLSun SaNa

SaBıKaSı YoK BeLLi SuÇu aŞıK oLmaK SeNin iÇiN SoKaKLaRDa YaTmaK SeNin NiYeTin BenDen uZaK DuRmaK YaKıŞTımı Bea GüLüm Beni BöYLe aRKaDan VuRmaK

MüSLümCüYüZ JiLeT aTaRıZ ŞiFaLıYıZ Can YaKaRıZ aLem DeDiKLeRi BuYSa öLüMüNe isYanKaRıZ

aLıRıZ eMaNeTi BoZaRıZ aDaLeTi maHaLLemiZDen GeÇiLmeZ eLimiZDen Su iÇiLmeZ ŞiFa ÇoCuĞuYuZ BiZ BiZe RaJon KeSiLmeZ

DeLiYiZ DoLuYuZ SöZüMüZ GeÇeR ŞiFa ÇoCuĞuYuZ ŞeKLiMiZ YeTeR ŞiFa meRKeZ aKıLLı oLSun HeRKeS

HaYaT $aHTé !n$anLaR KaHPé HéRKé$Té B!r Ma$Ké!...\\\\\$oKaKLaRDa YaNKıLaNDı ADıM...$éN$!ZL!Ğé H!Ç ALı$MaDIM
ﻛêήﻛîz Bêή ήêƒêﻛ a£àщáщ..

•-->¢ạи¡м¡ ץoℓĐạ ьųℓĐųм

«« ẰگЌĮм گéήì گèυíУǿŕµм »»
Уąģ쵴Ļµ کǿќàĶĻąŕđá HàЧąţĮмĮ λгıЧǿŗųм...

!!!...υğяαşмα вαвα уσяgυη...!!!
нαуαттα кαяşιмα çιкαη єη zαναℓℓι ∂öηєкѕιη...!!!!

phichliq parayla olsa gene yapardıq

░║ HαβεЯіП ΨоЖ βεП ÕГϋΨояμШ ║░

§ëñ¥ §ëVDîgîM KåDåR ¥å$å§å¥DîM..ôLûM§ûzLûgûñ åDîñî å$k Kø¥åRDîM..¡ ®

ѕєνєη ιηѕαη gιтмєуι вιℓє gєçιямєz αкℓıη∂αη..gι∂єη ιηѕαη ѕєνмємιşтιя вєη вυηυ öğяєη∂ιм

вιя єякєк єη çσк ѕєνgιℓιѕιηι, єη ιуι кαяıѕıηı, єη υzυη αηηєѕιηι ѕєνєямιş

öуℓє нσяσzℓαя ναя∂ıя кι güηєş ѕα∂є¢є σηℓαя öттüкℓєяι ιçιη ∂σğυуσя ѕαηıяℓαя!!!

ZǺLiмiή ZuLмu VǺґگǺ گẽvẽήiή Ǻllah'I VǺґ

»¦« ßoğaZımda DüğümLendi A$k Adına SitemLerin Hesap Mah$erdedir Dendi Gider Orada ßekLerim.»¦«

ƒσяєωєя ℓσνє

ॐ๑ Ǻήήé Béή мǺήЧǺЌ ǿĻđųм ๑ॐ

ℓσνє му s's..... ร๏๓єtเ๓єร א๏ย ђคשє t๏ ﻮเשє ยק รtђร ฬђเςђ คгє เ๓ק๏гtคภt Ŧ๏г א๏ย

''l๏שє เร ภ๏tђเภﻮ ฬђคt เt รєє๓ร'


Kaliteli Bir İçkiye, Yüksek Yaşam Standatlarına we Hayat sigortasına İhtiyacım war

Bu gece YiNe Uyuyamadım Ya Da Öyle Sandım..Rüyalarıma Da Gelmiyorsun ArTık;hayalmi,hayatmı;Yanıldım!...
˙·٠٠•● Günlerim aglak Sabrin Sonu Selamete varsada faydasi yok˙·٠٠•●
Aşk:cennetle cehennem arsı işleyen trende mevsimlik bir bilet…
˙·٠٠•● ˙·٠٠•● BuNaLıM MoDuNDaYıM EfKaR'ıM HaT SaFhAdA
˙·٠٠•● Sende bir Gün bulacaksin..Adimi cok anacaksin..Hazin bir Ask diye yanacaksin..˙·٠٠•●

Aşk Kalbimi Yakan Bir Volkan Gibidir En Sevdigim Tatlı kazandibidir :}

Hersey Biter...Su Taşı,Güneş Suyu, Zaman Güneşi,Aşk Zamanı,Söz Aşkı,Ben Sözü..
Başka bir bilgisayardan Messenger'da oturum açtınız.Yeniden oturum açmak için buraya tıkla(ßunu deneyin Arkadaşlar çok eqlenceli oluyo )

Boshwer, HepaynI MaSaL. “Hayat ve Ben” işte hepsi bu kadar…

BeyNimdeKi Tek Güc oLan NefretiME Thank yoU… NefretiMi cekeMeyeN HerkeSe f*ck yoU
˙·٠٠•● aNLam vErEMeDim vErEmiyORuM iNsaNLar yapıyOr hEp roL !●•٠٠

.°•. °•. °•. °•. Her Kalb Kendi Şarkısını Söyler .•° .•° .•° .•°.

ßana okuLda 1 SaaTin 60 Dakika oLduğunu öğReTTiLer, 1 DakikaNıN Da 60 Saniye oLduğunu öğReTTiLer ama,SenSiz ßiR Dakikanın sonSuza Dek SüRDüğünü öğReTmeDiLer

Yoku$u ßen CıkTım YoL $eniN oL$un, ZehiRi ßen IctiM $u $enin oL$un ßi tAne ßuLmu$$un HayıRLı oL$un ßi tAne dE ßenßuLdum HaßeRiN oLsun!!!

yüReğiMe göMDüm Seni söKüp aTmaK müMKün deĞiL YanıMDa oLaMasaNDa rüYaLaRın yeTer baNa

GeCeYe İnAt GüN AğArMaKtA,AğAcA İnAt DaL ÇoĞaLmAkTa,ÖlÜmE İnAt İnSaNlAr ArTmAkTa,BeNsE SaNa İnAt SeNi SeVmEkTeYiM,İnAt Bu Ya HePtE SeVeCeĞiM...

×÷•.•´¯`•)»HÅ$®€TÏÑ¿L€»»¥ÅÑÐÏ»»GÕÑLÜ(v)«(•´ ¯`• .•÷

•?•??•?• Öyle Bir Sevdiki kalbim Unutmaz Artik Bir An »» Seni ==>> .... «« .!!•?•??•?•
~S~I~K~I~L~D~I~M~ Y~A~L~N~I~Z~L~I~K~T~A~N~

öℓüм кα∂αя zσя∂υ єℓℓєяιη, ηє ßєηιм σℓ∂υℓαя, ηє αкℓıм∂αη çıктıℓαя..

ßen senin duymaqq istemediqin heR$eim..ßiLipde øLmasını istemediqin her kesinLiqq ßen'im..!!

üserinde isminin yasıLı øLduqu ßi mesAr ta$ıım ßen..!!

уαηℓış вιя öукü∂єуιм вєηι уєηι∂єη уαz..

ï¢ïмdєn qєLєn sєs ¢ıLqın¢a HaykıяışLaяıм ŚïyaH kaяanLıqa döŃdü .!!

ölüm ċıqlıklärını dïnlëmëk käpıdän öbür täräfın ïnän ö kädär ëqlënċëlï bïr sëÿ dëqïl bëbëïm

karaNLıqta aqLAdım ısıqta boyadıM qösLerimi KanLı yasıLarLa süsLedim sensizLiqi

SiGaRaNıN uCuNdA AşKıN tÜtEr Bu AşK aNcAk MaHsErDe BiTeR BeNdEn BaSKaSıNı SeVeRsEn SeVdİğİnİn KoLLaRıNdA GeBeR.........

Sénin O Haincé védandan SonRa ßen çoktan véda ettm aşklara..

ßana uMut ßaqLama ßen Topraqa Söz VErdim!

Ne ßir Kızı Kendimize köLe Edecek Kadar KüçüLdük Ne De ßir Kızın uğruna köLe oLacak Kadar aLcaLmadık !

Senin içinde ßen ßitmi$ oLsaydim, ßenim içimde sen ya$iyor oLmazdin

Hiç yorum yok:

 
arkadas